Anglofil Skrevet 5. desember 2004 #1 Del Skrevet 5. desember 2004 Noen som har vært borti dette før? Jeg har jo alltid trent mye, og i går(lørdag) hadde jeg gradering i karate. Jeg klarte det, men helt siden jeg kom hjem i går, har jeg blitt dårligere og dårligere. Halsen har snørt seg igjen, jeg har blitt blank i øya, snørrete, vondt i øra og fått feber. Det virker som dette har bygget seg opp, og når jeg nå endelig kan slappe av, så kommer all driten.. Jeg er jo lykkelig som bestod gradering, men ikke like lykkelig for å bli syk. Det virker på meg som om jeg har fått en skikkelig utladning i går, må huske på at man under en gradering gjør 120% i 20 min, og at man ofte blir så sliten at man nesten svimer av. I tillegg så har jeg fra torsdag til lørdag trent 9 timer, altså 3 timer hver dag, noe som også tar på(trente også før i uka). Virker som kroppen bare ventet på dette utbruddet. :-? Jaja, jeg får lene meg tilbake da, og nyte dagen. Hva mer kan jeg gjøre, enn å glede meg over graderinga, nå som jeg har klaget min nød? Nå kan jeg endelig slappe av... Snart jul Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå