Gå til innhold

Bloggere med liten tid

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det virker som om noen bloggere, gjerne de som blogger på heltid, har så liten tid. Selv de som ikke går til frisør en gangi uka har dårlig tid. Hjemme med et sykt barn, feks, og de har nesten ikke tid til å dusje engang, langt mindre legge ut noen linjer om annet enn hvor utrolig hektisk og slitsomt livet er. 

Selv har jeg full jobb med jobb fra ca 8-16 hver dag, reisevei og 3 barn, mannen min det samme. Vi har verken vaskehjelp eller matkasse. 

Kan det være så uendelig mer tidkrevende å være blogger? Er det så mye mer slitsomt? 

Endret av EllaSays
Tastefeil
  • Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte bloggere bruker 2-3 timer på morgenstell, det sier jo litt. 

• Liker 27
Skrevet

Og de må ha dagmamma tre dager pr. uke fra baby er født fordi tilværelsen er så krevende. 

Ofte har de hjemmeværende menn også. Tungt, ja! Nok penger får dem heller ikke. 😭

• Liker 21
Skrevet (endret)

Haha.. hardt å være blogger. Legger selvfølgelig også merke til at det er mange som har god kapasitet,  og det er ikke kun VP som har barnepass pga,  bloggjobb, det er flere foreldre der ute som leverer noen linjer blogg hver dag og er helt utslitt. Noen har mann hjemme, andre kone. At de blir så utkjørt og har så hektisk hverdag forstår jeg ikke.

Hehe.. kanskje like greit å ha en vanlig jobb, tenker jeg. 

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 11
Skrevet

Du må huske at bloggerne har ALDRI fri, aldri ferie, aldri helg, de sover ikke for jobben krever så uendelig mye! :rolleyes:
Og de bloggerne som i tillegg har barn, de e jo Gud, for de klarer å blogge, gå til frisøren, spa, cafeturer, photoshoot, lage mat, spise og ta bare på barnet! Samtidig så får de dusjet OG fikses sett hver dag, man ska ikke undervurdere bloggere  ;)

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, Despicable Me skrev:

Du må huske at bloggerne har ALDRI fri, aldri ferie, aldri helg, de sover ikke for jobben krever så uendelig mye! :rolleyes:
Og de bloggerne som i tillegg har barn, de e jo Gud, for de klarer å blogge, gå til frisøren, spa, cafeturer, photoshoot, lage mat, spise og ta bare på barnet! Samtidig så får de dusjet OG fikses sett hver dag, man ska ikke undervurdere bloggere  ;)

Og fordi de dokumenterer alt i bloggen så blir alt jobb! Ikke rart det er slitsomt!

At ikke vi vanlige kan forstå det, asså!! 🙄

• Liker 6
Skrevet

Jeg har to teorier

1. De har ikke annen erfaring og tror de har dårlig tid. 

2. De ønsker å få blogging til å virke som en viktigere og større jobb enn det faktisk er og overdriver hvor liten tid de har

• Liker 18
Skrevet

Ida Wulf skrev ett innlegg om dette når hun begynte å studere. Ganske fantastisk oppgjør med andre bloggere/sitt tidligere liv. 

• Liker 9
Skrevet

Dårlig tid kan nok være en subjektiv opplevelse. Vi norske damer med full jobb feks, kan føle at vi har dårlig tid, mens i de fleste andre land er arbeidsdagene mye lengre og fødselspermisjon nærmest ingenting. 

Men tror det dreier seg mer om at det av en eller annen grunn virker "fint" eller "kult" å ha dårlig tid. Merkelig nok. Jeg har alltid hatt god tid, og synes det er mye bedre ☺

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Edie, mod.

Skrevet

Samtlige bloggere skulle blitt utfordra av Senkveld e.l der de må jobbe på en vanlig plass som alle andre, en uke. Da hadde de sett hvor godt de har det!

• Liker 9
Skrevet (endret)

En av bloggerne var veldig opptatt, men barnet var så rastløs så hun tok det med på shopping istedet. Vinn vinn.

Gå ut å leke er noe dritt.

Endret av miagunda
  • Liker 5
Skrevet

Synes også det er latterlig. Pilotfrue må ha vaskehjelp for å ta vare på sin dyrbare tid, hun har jo såå mye å gjøre! Hun klarer såvidt å få ut ett innlegg per dag, har ingen barn, ingen hobbyer, ingen annen jobb eller studier.  Gud vet hva hun egentlig driver med. Driver dank antar jeg. Cbe kaller å gå til skjønnhetssalongen for et møte. De eier jo ikke virkelighetsforankring. 

Marthe Borge klarer fint heltidsstudier til sykepleier og har en betydelig mer produktiv blogg. Og ingen vaskehjelp eller matkasse. 

• Liker 7
Skrevet
41 minutter siden, JessicaL skrev:

Synes også det er latterlig. Pilotfrue må ha vaskehjelp for å ta vare på sin dyrbare tid, hun har jo såå mye å gjøre! Hun klarer såvidt å få ut ett innlegg per dag, har ingen barn, ingen hobbyer, ingen annen jobb eller studier.  Gud vet hva hun egentlig driver med. Driver dank antar jeg. Cbe kaller å gå til skjønnhetssalongen for et møte. De eier jo ikke virkelighetsforankring. 

Marthe Borge klarer fint heltidsstudier til sykepleier og har en betydelig mer produktiv blogg. Og ingen vaskehjelp eller matkasse. 

Sluttet ikke Borge på sitt forrige studie fordi det krasjet med blogg? 

• Opprett ny...