Gå til innhold

"Spillet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte på dette forumet at man ikke skal spille og være ærlig overfor den man er interessert i. Dette funker kanskje for selvsikre folk som ubevisst signaliserer en trygghet som ikke får den andre parten til å miste interessen. Mens for de som er utrygge eller har en tendens til å virke nødende, så må man "spille" eller holde tilbake for å ikke skremme den andre parten. Dette er sannsynligvis ikke holdbart i lengden, men er en måte å beholde noe uholdbart så lenge som mulig.

Noen synspunkter på dette?:)

Anonymkode: 40103...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nok naile noen ligg her og der med litt spill for galleriet,men du treffer ikke dama/kvinnen i ditt liv på den måten vil jeg tro...  mange kvinner sier de liker bad boys og mange kvinner liker ikke å bli stalket... stalking er ofte snille menn som er litt for snille til at de vil ha dem.. men er dem skarpe nok i hue til å forstå at stalking er bad ass.. 🤓😂🙊 neida skal ikke oppfordre til stalking eller andre kriminelle aktiviteter.. vi er jo tross alt ikke dritt unger som spiller spill og gjør andre rampestreker for å irritere et mammahjertet som tilgir alt.. helt te dem ikke gidder mer..     men fra spøk til alvor.. tror du det finnes no fasit svar? 

Anonymkode: a16da...bce

Skrevet

Noe fasitsvar finnes vel ikke, men de som klarer ubevisst å være nonchalant er vel de som er nærmest målet? Det er vel også for dem utsagnet om å "være ærlig og snakke om det" gjelder...

Skrevet

Well played, sir.. you are a rockstar... 

Skrevet

Å nå så jeg på klokka både 01:01 og 01:10 , tilfeldighet? 

Skrevet

Jeg som kvinne har en tendens til å ikke gi menn som "spiller" eller virker som en badboy en sjanse. Blir skremt vekk av menn som fremstår som høy på seg selv og som ikke tar kontakt eller virker interessert i meg. Foretrekker snille, trygge og selvsikre menn som ikke er redd for å vise hva de føler eller si hva de mener. Men skal innrømme at menn som virker usikker på seg selv ikke er særlig attraktivt for meg. Så jeg kan jo forstå om de prøver å spille selvsikker. Problemet er bare at det ofte er lett å gjennomskue. 

Anonymkode: d67b0...2ff

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som kvinne har en tendens til å ikke gi menn som "spiller" eller virker som en badboy en sjanse. Blir skremt vekk av menn som fremstår som høy på seg selv og som ikke tar kontakt eller virker interessert i meg. Foretrekker snille, trygge og selvsikre menn som ikke er redd for å vise hva de føler eller si hva de mener. Men skal innrømme at menn som virker usikker på seg selv ikke er særlig attraktivt for meg. Så jeg kan jo forstå om de prøver å spille selvsikker. Problemet er bare at det ofte er lett å gjennomskue. 

det finnes de som blir skremt vekk av menn som er trygge på seg selv også..  å som nesten gråter når dem ber deg om å ryke og reise fordi de er usikkere.. på både seg selv og mannen vil jeg tro.. det behøver kanskje ikke være mannen i seg selv men tidligere erfaringer.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som er selvsikre på seg selv trenger jo nettopp ikke spille, de bare viderefører sin normale kommunikasjon fordi de har så mye verdi i seg selv at de ikke frykter det samme avslaget. De som spiller er de som er underliggende usikre, og de blir jo som sagt avslørt som du sier. Så er spørsmålet hvordan dette kommer til synet, f eks er dette med frekvens på kontakt interessant- å renne ned med meldinger er ikke lurt og kan ramme både usikre og selvsikre.

Skrevet

Usikkerhet og frykt henger jo ofte sammen.. for å sette det i et annet perspektiv.. en som går på scenen slutter ofte ikke å trosse sin scene skrekk og er ganske modig som tør  å gi av seg selv og sitt eget følelses register foran et stort og ofte stadig voksende publikum.(til egen og andres vinning)..  mange artister gjemmer seg allikevel bak puseidonymer og image.. krever sitt privatliv.. men de elsker nok fansen og og fanbrev(kjærlighets brev) kanskje ikke alle.. kritikerne og haterne derimot kan ofte være giftige (venner) serskilt de bittre som skulle ønske de var tøffe nok selv.. de surmagede kritikerne og haterne som ikke skjønner en dritt av følelsene og modigheten og skulle ønske det var enn selv. men ikke alle kritikere har misforstått, noen av dem har knekt koden..       tilbake til en relasjon mellom to mennesker.. er det viktig med tillit, forståelse, hjelp, og det og prøve seg frem og feile. Til man har selvtilliten som skal til for å være modig å reise seg opp igjen...   kjærlighet til seg selv og til andre er viktig... å innse at man er redd er viktig... å innser at det er greit, er viktig.. å bla bla uke blad.. dette er sikkert heeeelt uinteressant lesning.. ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...