Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt PMU på bryn? Er dere fornøyd og hvor lenge varte resultatet? Det koster jo veldig mye og ser stadig vekk "kjendiser" som tar PMU men så noen få mnd senere sminker de brynene, hva skjedde liksom? 

Anonymkode: 161fc...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misfornøyd. Brynene mine er svakt rødorange, jeg dekker det til så godt jeg kan ved å ha hår der. Det varte vel knapt et par år. Hvis du greit med hårvekst og kan klare deg med å fylle inn litt med en brynsblyant, ville jeg latt være.

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd, men jeg tar refill en gang i året :)
Fargen holder seg fint. Gjør det hos Solvår Hegge.
Jeg hadde omtrent ikke bryn etter å ha vært dum i ungdommen,
og de var forferdelig usymmetriske.

Skrevet
11 timer siden, Professor Orm skrev:

Misfornøyd. Brynene mine er svakt rødorange, jeg dekker det til så godt jeg kan ved å ha hår der. Det varte vel knapt et par år. Hvis du greit med hårvekst og kan klare deg med å fylle inn litt med en brynsblyant, ville jeg latt være.

Er den rødoransje fargen jeg er redd for å få etter en stund.. Har dessverre både lite hår og nesten ikke farge(er blond) så derfor jeg kunne tenkt meg PMU. Hvor gikk du? Kan jo hende de ikke var så flinke der og hadde dårlig utstyr som gjorde at resultatet ble som det ble(?)

Skrevet
11 timer siden, Haugenjenta skrev:

Veldig fornøyd, men jeg tar refill en gang i året :)
Fargen holder seg fint. Gjør det hos Solvår Hegge.
Jeg hadde omtrent ikke bryn etter å ha vært dum i ungdommen,
og de var forferdelig usymmetriske.

Hvor mye koster en refill da? Er hos Sol jeg også vil, hørt mye bra om hun ☺️ Får du en rød/oransje farge etter et års tid? Rart man må fylle på ca en gang i året når de skryter av at PMU varer i 5-6 år 😕

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den rødoransje fargen jeg er redd for å få etter en stund.. Har dessverre både lite hår og nesten ikke farge(er blond) så derfor jeg kunne tenkt meg PMU. Hvor gikk du? Kan jo hende de ikke var så flinke der og hadde dårlig utstyr som gjorde at resultatet ble som det ble(?)

Solvår Hegge. Så nei, hun er jo "flink" og hun har bra utstyr.. Men igjen, der finnes jo folk som har bedre erfaring enn meg. Jeg regner med du har prøvd å farge? 

Skrevet
22 minutter siden, Professor Orm skrev:

Solvår Hegge. Så nei, hun er jo "flink" og hun har bra utstyr.. Men igjen, der finnes jo folk som har bedre erfaring enn meg. Jeg regner med du har prøvd å farge? 

Ja hun skal jo være dyktig! Ja når jeg farger brynene varer det i 3-4 dager 🙄 Jeg mangler hår her og der også så da hadde det vært greit med PMU.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster en refill da? Er hos Sol jeg også vil, hørt mye bra om hun ☺️ Får du en rød/oransje farge etter et års tid? Rart man må fylle på ca en gang i året når de skryter av at PMU varer i 5-6 år 😕

2000,-
Nei, fargen er like fin etter et års tid sånn sett,
men det anbefalles å ta refill en gang i året -
det er ikke som tatoveringsblekk, så PMU vil jo til slutt omtrent fade bort.
Nå jeg sitter og venter i lokalet på min time så bestiller omtrent alle refill året etter.
Jeg kan si såpass; livet mitt har blitt noe helt annet enn før jeg tok PMU,
utrolig hvor mye et par øyenbryn kan gjøre.

Skrevet

Microblading. Mer naturlig resultat.

Anonymkode: a31f4...382

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja stemmer for denne. Men det finnes vel ikke mange erfarne som utfører dette i norge, må til utlandet vil jeg tro.

Skrevet
30 minutter siden, Joia skrev:

Ja stemmer for denne. Men det finnes vel ikke mange erfarne som utfører dette i norge, må til utlandet vil jeg tro.

Mange som har begynt å få øynene opp for denne teknikken, og jeg har sett flere som tilbyr dette i Norge med veldig bra resultat i tillegg. Det er lurt å sjekke arbeidet til aktuelle behandlere først (f.eks på hjemmesiden, facebook, instagram) før man bestiller time.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer det da? ☺️

Skrevet

Det kan vel variere tror jeg, alt fra 1-3 år (det sitter enda litt mer overfladisk i huden enn vanlig pmu). Etter man har tatt etterbehandlingen 1 måned etter første behandling, så er det anbefalt å ta en årlig vedlikeholdsbehandling. 

Skrevet

Takk for svar ☺️

Er litt redd for at den dagen jeg slutter med microblading vil brynene ha en stygg og falmet farge, vil det noen sinne forsvinne helt?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer det da? ☺️

Mye mer naturlig og finere enn sånne sophie elise bryn

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ☺️

Er litt redd for at den dagen jeg slutter med microblading vil brynene ha en stygg og falmet farge, vil det noen sinne forsvinne helt?

Jeg tok vanlig pmu i 2010, og tok ikke etterfylling en måned etter slik man egentlig skal da jeg ble misfornøyd med resultatet. Nå ca 6 år senere er det nesten ikke noe farge igjen, bare litt enkelte steder på ett bryn som nesten ikke synes. Microblading sitter enda litt mer overfladisk, men jeg vet ikke hvordan det vil bli dersom man fyller på farge regelmessig i flere år for så å slutte helt.

Skrevet

La meg bare si, at det ikke alltid forsvinner!! Jeg tok dette i 2011, og etter 2 år ble de knallrøde. Hadde tykke røde bryn i 3 lange år før jeg endelig fikk råd til laser. Disse brynene hadde jeg sannsynligvis hatt i minst 10 år til. Jeg ba spesifikt om å få en farge som ikke ble rød, men det ble de altså.

Hver dag ser jeg meg i speilet og er takknemlig for at jeg ikke har bryntatovering. Ødela hele selvtilliten min å gå rundt som et freakshow. 

Og for å gjøre det enda verre; brynene var dritstygt tatovert. 

Anonymkode: c6f5a...158

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg bare si, at det ikke alltid forsvinner!! Jeg tok dette i 2011, og etter 2 år ble de knallrøde. Hadde tykke røde bryn i 3 lange år før jeg endelig fikk råd til laser. Disse brynene hadde jeg sannsynligvis hatt i minst 10 år til. Jeg ba spesifikt om å få en farge som ikke ble rød, men det ble de altså.

Hver dag ser jeg meg i speilet og er takknemlig for at jeg ikke har bryntatovering. Ødela hele selvtilliten min å gå rundt som et freakshow. 

Og for å gjøre det enda verre; brynene var dritstygt tatovert. 

Anonymkode: c6f5a...158

Mine fikk en grusom grønnblågrå farge. Tok også laser etter tre år og da var de nesten like mørke som når jeg tok dem.

Anonymkode: 0d7e9...987

Skrevet

Ødelegger det hårveksten noe?

Nå tror jeg PMU/microblading har kommet ganske mye lenger en for si 5 år siden så jeg håper ikke misfarging er like utbredt nå(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...