AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg bor i kollektiv med to jenter. Vi er alle mellom 21-23 år og studenter. Det har funket fint med oss tre til i høst, da "sjefen" (heretter kalt Sjefen) i kollektivet var forbanna hele tiden uten å si hva det var for noe, for så å si til meg og ei som bodde her midlertidig for noen måneder at hun mislikte oss, men ga oss ikke en grunn til hvorfor. Vennskapsforholdet mellom meg og Sjefen har vært ødelagt etter alle episodene i høst. Det er et falskt, overfladisk forhold, og jeg merker at jeg irriterer meg mer og mer over alt hun gjør. Hun skal bestemme og sjefe over ekstremt mye, og ting er ikke gjort riktig med mindre de er gjort slik hun vil. Greia er at de fleste tingene jeg irriterer meg over klarer jeg å blocke ut og lukke øyne og ører for. Men jeg klarer virkelig ikke å gjøre det samme når det gjelder tven min som står i stua. Det er altså min tv, og jeg har den i stua fordi den andre tven vi har er mye mindre. Jeg byttet den ut så vi kan ha tv-bordet inntil veggen hele tiden. Men... Sjefen drar ut tv-bordet hele tiden. Så det står midt på gulvet. Og hun dytter det aldri inn til veggen igjen heller. I tillegg setter hun tørkestativet med klær på bak tven, og det kan da umulig være bra for all elektronikken? Jeg vet at dette er en skikkelig liten filleting å irritere seg over, og jeg kunne lett bare sagt ifra - men jeg tror Sjefen kommer til å bli superfornærma straks jeg snakker om måten hun gjør ting på. Jeg har vært fristet til å ta tven min inn på soverommet mitt, fordi jeg aldri er i stua og ser på tv selv, det er kun de to andre jentene som bruker den. Hvordan skal jeg prøve å lukke øyne og øre for dette og?? Jeg er klar over at det egentlig er urimelig av meg å irritere meg så kraftig over dette, men med tanke på all historien så har vel ting bygget seg opp. Sukk... Anonymkode: acdbd...5a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Ta tvn på rommet ditt igjen. Har de annen tv kan de sette den i stua igjen. Anonymkode: dc8d7...313 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå