AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 I prinsippet hadde jeg tenkt å studere noe kreativt. Altså noe innen retningen media som for eksempel foto, film eller design, men på grunn av at det er såpass vanskelig å få jobb innen disse yrkene og det er en såpass usikker fremtid vurderer jeg å heller studere noe annet. Som person er jeg veldig nervøs, innesluttet og ubesluttsom av meg, så jeg tenker at jeg kan definitivt ikke ha noen jobb med mye ansvar eller en ledende rolle. Er ikke spesielt glad i å omgåes mennesker generelt (det vil si der jeg må kommunisere med mennesker og ha direkte kontakt med dem. Det å for eksempel filme en film der noen andre har hovedansvar og regisserer går helt greit). Annet enn det er jeg ikke helt sikker på hva mer jeg skal skrive så om det er noe annet dere ønsker å vite om meg er det bare å spørre. Skjønner det kan være vanskelig å komme med forslag basert på så lite informasjon, men håper på noen svar likevel. Anonymkode: 43b10...115
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: I prinsippet hadde jeg tenkt å studere noe kreativt. Altså noe innen retningen media som for eksempel foto, film eller design, men på grunn av at det er såpass vanskelig å få jobb innen disse yrkene og det er en såpass usikker fremtid vurderer jeg å heller studere noe annet. Som person er jeg veldig nervøs, innesluttet og ubesluttsom av meg, så jeg tenker at jeg kan definitivt ikke ha noen jobb med mye ansvar eller en ledende rolle. Er ikke spesielt glad i å omgåes mennesker generelt (det vil si der jeg må kommunisere med mennesker og ha direkte kontakt med dem. Det å for eksempel filme en film der noen andre har hovedansvar og regisserer går helt greit). Annet enn det er jeg ikke helt sikker på hva mer jeg skal skrive så om det er noe annet dere ønsker å vite om meg er det bare å spørre. Skjønner det kan være vanskelig å komme med forslag basert på så lite informasjon, men håper på noen svar likevel. Anonymkode: 43b10...115 Regnskapsfører? Anonymkode: f9634...c81 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Regnskapsfører? Anonymkode: f9634...c81 Matte er mitt værste fag. 10 timer siden, moni123 skrev: UX? Hva er UX? Anonymkode: e79f1...628
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 produksjonsmedarbeider, prosess/fagoperatør, kokk, varetransport, lager, begravelsesagent, spillprogrammering Anonymkode: 9eac8...8d6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: produksjonsmedarbeider, prosess/fagoperatør, kokk, varetransport, lager, begravelsesagent, spillprogrammering Anonymkode: 9eac8...8d6 Takk for tips! Anonymkode: 43b10...115
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 begravelsesagent.. herre jemini.. for et forslag. Anonymkode: a8071...6cc
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #8 Skrevet 18. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: begravelsesagent.. herre jemini.. for et forslag. Anonymkode: a8071...6cc Det trenges det og da. Egentlig et lurt valg for de som klarer det. Vi kommer jo til å begrave folk i lang tid fremover. Anonymkode: 9c2d7...603
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #9 Skrevet 18. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det trenges det og da. Egentlig et lurt valg for de som klarer det. Vi kommer jo til å begrave folk i lang tid fremover. Anonymkode: 9c2d7...603 Men det er antakelig ikke en bra jobb for en som er nervøs, innesluttet og ikke glad i omgås mennesker. For det er definitivt en jobb der man må omgås folk - og helst være flink til det. Man skal tross alt hjelpe mennesker som er i dyp sorg og ubalanse. Anonymkode: 4fe24...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå