AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har i det siste opplevd at en ukjent jente glor ganske mye på meg hver gang veiene våre krysses. Vi tar samme buss og bor på ca samme sted, men vi kjenner jo hverandre ikke i det hele tatt. Aldri utvekslet et eneste ord. Jeg vet at hun går siste år på videregående, altså 18-19 år. Det har jeg fått med meg etter ørten bussturer Jeg er 12 år eldre. Og jeg lurer på dette med at hun ser på meg ganske ofte. Det er snakk om en veldig pen jente, og jeg er langtifra noen Brad Pitt. Ganske ordinær. Så jeg håper ikke det er vanlig at jenter ser på gutter som de mener er stygge. At det er det som er grunnen til at hun glor. Det hadde vært sårende, så håper ikke det er tilfelle. Men det finne jeg nok ikke ut. Tror dere det betyr noe, enten i negativ eller positiv forstand? Jeg tenker at det ikke er vanlig å stirre på folk man ikke kjenner, med mindre man enten liker dem eller det motsatte. Kanskje jeg tenker for mye.. Anonymkode: 642b3...874
Xcase33 Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i det siste opplevd at en ukjent jente glor ganske mye på meg hver gang veiene våre krysses. Vi tar samme buss og bor på ca samme sted, men vi kjenner jo hverandre ikke i det hele tatt. Aldri utvekslet et eneste ord. Jeg vet at hun går siste år på videregående, altså 18-19 år. Det har jeg fått med meg etter ørten bussturer Jeg er 12 år eldre. Og jeg lurer på dette med at hun ser på meg ganske ofte. Det er snakk om en veldig pen jente, og jeg er langtifra noen Brad Pitt. Ganske ordinær. Så jeg håper ikke det er vanlig at jenter ser på gutter som de mener er stygge. At det er det som er grunnen til at hun glor. Det hadde vært sårende, så håper ikke det er tilfelle. Men det finne jeg nok ikke ut. Tror dere det betyr noe, enten i negativ eller positiv forstand? Jeg tenker at det ikke er vanlig å stirre på folk man ikke kjenner, med mindre man enten liker dem eller det motsatte. Kanskje jeg tenker for mye.. Anonymkode: 642b3...874 Første du må lære deg er at kvinnfolk ikke tenner på menn på samme måte som vi tenner på kvinnfolk ..
meeeg9 Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Hvordan mener du at hun stirrer på deg? Folk generelt i Norge ser jo på alle menneskene de krysser på gata 😜 kanskje fordi hun kjenner deg igjen, hver gang hun ser deg? Smiler hun til deg?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Jeg tror dere er sjelevenner og at dere elsket hverandre i et annet liv. Den er ikke lett å komme over og slikt skinner igjennom mellom dimensjonene. Sånn..nå tar jeg av aluminiumsfolie hatten. Anonymkode: 8626f...cf9 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 40 minutter siden, meeeg9 skrev: Hvordan mener du at hun stirrer på deg? Folk generelt i Norge ser jo på alle menneskene de krysser på gata 😜 kanskje fordi hun kjenner deg igjen, hver gang hun ser deg? Smiler hun til deg? Nei, ikke noe smil. Anonymkode: 642b3...874
Gjest Sonic Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Du siee hun er pen, kan det være det er du som glor? At hun glor tilbake av ren frykt?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Hun er litt interessert da ts. Anonymkode: 01e5f...91a 2
Blue Sapphire Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Det er mulig at hu finner deg attraktiv. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 27 minutter siden, Sonic skrev: Du siee hun er pen, kan det være det er du som glor? At hun glor tilbake av ren frykt? Hehe, nei. Er mer motsatt, bare at jeg ikke viser frykt. Anonymkode: 642b3...874
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 Det behøver ikke bety noe som helst. Anonymkode: 24793...c99 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Eh, nei. Du overfortolker. Anonymkode: f720c...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Man ser det man ønsker å se? eller så kan det være at hun feks tror hun har sett deg et annet sted, eller at hun tror du er en annen, eller at du går i rare klær, at hun syns du er tiltrekkende, at det er ett eller annet med deg som er uvanlig. Anonymkode: ed460...9de 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #13 Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, Sonic skrev: Du siee hun er pen, kan det være det er du som glor? At hun glor tilbake av ren frykt? Lurer på hvorfor alltid de slemmeste innleggene får mest likes her inne.. Folk elsker tydeligvis spydige kommentarer. Må folk være så bedritne? Jeg hadde hatt selvinnsikt nok til å skjønne det hvis det var jeg som glodde først. Ved en anledning gikk hun forbi meg mens jeg ventet på buss, og slang et blikk før hun gikk videre.. Tror ikke noen hadde fryktet mitt blikk uansett, da jeg ser veldig snill ut! Og hadde jeg glodd, hadde jeg iallefall smilt. Anonymkode: 642b3...874 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #14 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har hatt folk jeg har kjent igjen på min daglige commute, og de legger jeg mer merke til uten at det betyr noe. Det er litt som å legge merke til anker studentboliger hver gang man kjører forbi. Tipper du kan sove trygt om natta, videregåendeeleven sitter sannsynligvis ikke der og beundrer deg Anonymkode: 5bc5e...3fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #15 Skrevet 17. januar 2017 Eller så synes hun du er kjempekjekk. Ignorer alle bitre damer her inne. Mye spydige kommentarer av ingen grunn? Hvertfall. At du synes du er av alminnelig utseendet betyr ikke at du er det for alle andre. Jenter har mange av ulike typer smak. Ja , jeg er kvinne selv Smil litt en gang og se hva som skjer? Mest sannsynlig venter hun kanskje på at du skal gjøre noe. Jeg blir hvertfall gal av sånn åpenlys blikkontakt og flørting over lenger tid der det aldri hender at gutten tar noe lite skritt videre! Mye tafatte menn der ute. Anonymkode: eb92d...c36 1
_popcorn_ Skrevet 17. januar 2017 #16 Skrevet 17. januar 2017 Det er nok mulig hun er nysgjerrig på deg. Men la det forbli en hyggelig fantasi, sjansene for a det blir noe mer etter du sier hei er vel omtrent 0,01 %, om dine antagelser på alder stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå