AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei, vurderer sterkt folkehøgskole til høsten, og har sett litt på forskjellige skoler, bla Jeløya FHS og risøy FHS. Er det noen som har gått på disse og vet om de er bra eller har andre gode skoler å anbefale? Vurderer en linje innen helse/trening/livsstil Anonymkode: abc31...a51
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har gått på jeløya og vil ikke anbefale denne skolen. Lærerne kunne være temmelig mugne og nedlatende, og det i sin tur skapte en dårlig stemning som spredte seg til hele skolen. Selvsagt er det positive ting også, som nærhet til sentrum, men skulle jeg valgt igjen ville jeg gått et annet sted. Anonymkode: ae0f0...ae7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Må bare presisere: Alle lærerne var selvsagt ikke mugne og nedlatende, men de som var det fikk lov til å ture frem som de ville. Anonymkode: ae0f0...ae7
Cinderella Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Ååå, jeg vil anbefale Skiringssal folkehøgskole i Sandefjord! Det er en helt fantastisk folkehøgskole. Linjene er også såpass forskjellige, så her får du folk med alle slags interesser, og sammen blir man en massiv familie (uten at det skal høres for klisjé ut). Jeg følte meg ivaretatt av lærerene og de ansatte på skolen - til og med damene som vasket og de som jobbet på kjøkkenet ble vi nære, og de føltes som våre egne bestemødre eller mødre. Jeg anbefaler virkelig den skolen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå