Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner exen min, det river og sliter i kroppen min etter han. Vi hadde en veldig god kjemi! Men jeg gjorde det slutt fordi han bodde for langt unna. Hadde barn og mange forpliktelser, slik også jeg har. Tenkte at jeg måtte finne meg en kjæreste som bor her jeg bor. Men det er slett ikke lett. Jeg har datet flere men finner ikke en som har like god kjemi som vi hadde. Hva skal jeg gjøre? Ta tiden til hjelp? Det er nå 6 mnd siden det ble slutt. Mest av alt så har jeg lyst å fortelle han hva jeg føler, men så vil det jo ikke gagne noen. Han bor fortsatt der og kan ikke flytte på seg. Det kan ikke jeg heller pga barn. Noen som har erfaring? 

Anonymkode: 528cc...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner exen min, det river og sliter i kroppen min etter han. Vi hadde en veldig god kjemi! Men jeg gjorde det slutt fordi han bodde for langt unna. Hadde barn og mange forpliktelser, slik også jeg har. Tenkte at jeg måtte finne meg en kjæreste som bor her jeg bor. Men det er slett ikke lett. Jeg har datet flere men finner ikke en som har like god kjemi som vi hadde. Hva skal jeg gjøre? Ta tiden til hjelp? Det er nå 6 mnd siden det ble slutt. Mest av alt så har jeg lyst å fortelle han hva jeg føler, men så vil det jo ikke gagne noen. Han bor fortsatt der og kan ikke flytte på seg. Det kan ikke jeg heller pga barn. Noen som har erfaring? 

Gjør som du vil, det gjør du uansett.. 🤧

Anonymkode: b0ae4...812

Skrevet

Det er ikke så lett å finne noen der du bor, det er nok ganske vanlig.  Før eller siden finner du nok noen likevel. Det tror jeg 😊

Anonymkode: bef2d...c7d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett å finne noen der du bor, det er nok ganske vanlig.  Før eller siden finner du nok noen likevel. Det tror jeg 😊

Anonymkode: bef2d...c7d

Ja kanskje det. Men nå føler jeg bare at jeg har gjort noe dumt. Må vel bare ta tia til hjelp, kanskje finner jeg en mann eller ikke!  TS

Skrevet

Problemet tror jeg er at det ikke var mangel på følelser som førte til brudd men bosituasjon.

Anonymkode: 2a70c...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...