Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei dame godt over overgangsalderen på jobben min. Vi jobber i samme  del av  firmaet som er et stort firma med mange ansatte. Hu har vært dronningen på jobb lenge . Veldig populær blant kunder og de eldre ansatte.   Mange av kundene våre  er personlig / facebook  venn med henne. Jeg jobber meg sakte oppover i firmaet. Har mulighet til å utvide  stillingen min   Da  jeg  har en bedre helse enn henne har jeg overtatt en del av hennes  jobb oppgaver da hun klagde til sjef at det ble for mye for henne. Nå er hun sur og prøver å fryse ut meg pga jeg for de beste men tyngste oppgaver og klarer de bedre enn henne. Bedre kontakt  med de yngre på jobben . Men jeg trives ikke så godt i store sosiale ting så holder meg unna  i pauser. Trenger litt tid  å lade opp i stillhet. Men hun er forsatt en jeg ville kalt en butterfi... og hun nekter å snakke til meg. Står vi sammen med andre . Snur hun ryggen mot meg bevist og later som jeg ikke er der. Hvordan  takler man sånne.  Tips tas mot med takk.

Anonymkode: 0ec82...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en butterfi? Du høres ikke akkurat så sympatisk ut du heller.

Anonymkode: 078ff...031

• Liker 4
Skrevet

Har du prøvd å være ekstra imøtekommende, slå av en prat på tomannshånd el.l.?

Anonymkode: b3b7d...7da

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde latt som jeg ikke forstod at jeg ble fryst ut, og vært helt nøytral. Bare hold deg unna radaren hennes.

Anonymkode: 4413b...a0b

• Liker 3
Skrevet

Herregud for en umoden og udregelig oppførsel fra henne. Hater sånne som ignorerer. Har opplevd det selv mange ganger. Umodne og usikre på seg selv livet ut. Er bare å være CARE tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor var det viktig å presisere at hun er godt over overgangsalderen??

Anonymkode: 7ba73...a66

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt at du opplever henne som irriterende, men husk på at hun nok opplever deg som en trussel også. Hvis hun er godt opp i årene er hun sikkert redd for å bli dyttet helt ut på sidelinja, for seniorer står jo ikke så høyt i kurs som de en gang gjorde. Sikkert lurt å være hyggelig mot henne og ikke direkte pushe på for å ta over arbeidsoppgaver du vet hun liker. 

Endret av antbug
Skrevet

Du gjør ingen ting feil. Hun er en drama queen. Hun har bestemt seg for å ille like deg uansett hva du gjør. 

Dette er ikke noe du får gjort noe med. Det eneste du kan få gjort noe med. Er hvor mye du skal la dette gå inn over deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...