AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg sitter her å vurderer og gå tilbake til skolebenken. I den forbindelse prøver jeg å finne ut hvor i landet jeg ligger i forhold til konkurransepoengene. Vitnemålet er fra videregående 2006 - tegning, form og farge. Har i tillegg 2 år ved fagskole etter dette og alderspoeng. Jeg har skjønt jeg må se på Reform-94. Er det noen her som kan gjøre så jeg forstår hvordan jeg skal regne meg frem? Har prøvd meg på utdanning.no, men finner ikke "mine" fag der. Anonymkode: 0ebeb...7d8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Har du sett her? https://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/ Anonymkode: 53974...888 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Hva mener du egentlig? Du skal jo ta alle karakterene på vitnemålet ditt, plusse de sammen og deretter dele på antall karakterer. Så skal du plusse på alderspoeng og andre tilleggspoeng. Reform 94 har ingenting med saken å gjøre? Anonymkode: e8bb8...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå