Gå til innhold

loreal p serie expert???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er dette en serie som skal hjelpe til for å beholde fargen i håret eller er den for skadet, tørt hår osv????

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Serie Expert er bare en serie fra L'Oreal, og der finner du mange ulike underserier, for ulike hårtyper. Selv liker jeg den rosa serien for farget hår, men jeg har ikke prøvd andre.

Skrevet

Serie expert er etter hva slags behover du har.

Liss Extreme = frusdreper. fungerer greit

Intensive repair = lukter banan.. funket veldig godt på frusete "nordiske" hår om vinteren

Shine blonde= en serie med lillaprodukter for bleket hår

vitamino color= for farget hår.. denne er helt grei.

Gloss shampoene = skal fremheve farger.. jeg brukte den beige endel når jeg hadde brun glansvask over stripene mine.

Shine curl = fremhever krøller...lukter kattetiss.. ikke noe særlig bra effekt heller

Skrevet

Jeg brukte vitamino colour tidligere, den lukter kjempegodt (litt banan, litt kokos) og funker ganske ok. Håret ble blankt og fint.

Bruker shine blonde nå, den lukter ikke noe spesielt, men holder håret mitt helt hvitt, sånn som det skal være.

En helt grei serie som gir deg ganske mye shampo og resultat for prisen.

Gjest Ethereal
Skrevet

En helt grei serie som gir deg ganske mye shampo og resultat for prisen.

Jeg synes Vitamino Color lukter bringebærdrops, jeg :)

Synd man ikke får conditioner i like store pakninger som shampoene. Jeg liker halvlitersflaskene med shampo, men har bare sett 150-ml-pakninger med conditioner.

Skrevet

Jeg skyr alt som heter balsam som pesten (alt for mykt og tynt hår - grr!), men disse sjampoene gjør at jeg klarer meg godt uten.

Bringebærdrops? :ler: neh, kokos og banan!!

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg skyr alt som heter balsam som pesten (alt for mykt og tynt hår - grr!), men disse sjampoene gjør at jeg klarer meg godt uten.

Bringebærdrops? :ler: neh, kokos og banan!!

Er du sikker på at vi mener samme shampo? Jeg har bare testet den for tynt hår....

Skrevet

Hm, tror jeg tok feil. Min heter power care color, og er en del av sos-linjen. My bad :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal teste ut den for flusete hår. den lilla.

men dumt de bare har leave-in balsam der...

Er ikke så glad i det. Man kan vel bruke leave-ins som vanlig balsam? :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet
Skal teste ut den for flusete hår. den lilla.

men dumt de bare har leave-in balsam der...

Er ikke så glad i det. Man kan vel bruke leave-ins som vanlig balsam?  :oops:

Det tror jeg ikke er så lurt....da er det kanskje bedre å teste en balsam fra en av de andre seriene?

Skrevet

Leave ins holden sjelden som balsam... Da hadde jeg prøvd en annen balsam... f.eks redken smooth down conditioneren er ikke så mye høyere i prisklasse,

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt den lilla shampoen for blondt hår. Mulig den bevarer hvitfargen i bleket hår lenger, men den gir ingenting til håret! Jeg bruker den kun en sjelden gang, for ellers må jeg ha mer fuktighetsgivende shampoer!

Stylingproduktene har jeg vær fornøyd med. Solshampoen + balsam var jeg også veldig fornøyd med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...