AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg er ikke ferdig med VGS, mangler noen få fag som jeg tar som privatist nå til våren. Spørsmålet er: Hva gjør jeg når jeg ikke har alle karakterene ennå? De fagene jeg tar har jeg ikke karakterer i fra før av heller. Skal jeg bare sende inn et ufullstendig vitnemål først? Skal søke nå til våren på samordna opptak.. Takk for svar Anonymkode: 2023b...129
Prague Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Du søker på vanlig måte, og sender inn vitnemål så snart du mottar dette. Tror siste frist for å sende inn resultater fra vårens eksamener er 1 juli. 2
chikako Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Ingen av de som ordinært er ferdig nå har alle karakterene sine heller Du kan ordne det når de foreligger.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 De fleste skoler opererer også med elektronisk vitnemål, så som regel trenger du ikke å gjøre noe med vitnemålet heller. Bare pass på at det ligger inne etter skoleslutt. Anonymkode: bc94f...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå