AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har som sagt møtt en helt fantastisk fyr. Har aldri vært med en som er så snill og han er tidenes gentleman. Vi har datet en bitteliten stund nå, men er fortsatt i begynnelsesfasen. Jeg har datet en god del, og hatt en kjæreste. Det har seg sånn at jeg bare har vært skikkelig forelsket én gang, dette var i en fyr jeg møtte en stund etter eksen min. Helt ærlig så sliter jeg litt med å komme HELT over denne første forelskelsen, men jeg er godt på vei. Nå merker jeg at jeg stresser veldig med denne nye fyren fordi jeg er livredd for at jeg ikke skal bli forelsket i han. Jeg vet det er helt tåpelig av meg, men jeg virkelig er kjempe redd for det. Jeg vil veldig gjerne bli forelsket i han, men jeg kjnner ikke noen gnister enda. Er det flere som har hatt det slik, men hvor følelsene har kommet etterhvert? Jeg trenger vanligvis veldig mye tid.. Anonymkode: ba5df...1fc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Du blir i alle fall ikke forelsket i noen når du stresser slik. Men uansett er det ikke alltid man får følelser for noen uansett om de er aldri så fantastiske. Dere har uansett bare datet en veldig liten stund. Se om et par måneder. Anonymkode: 13521...8e3
Blue Sapphire Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Du sier jo at dere er i begynnelsesfasen og at du trenger vanligvis veldig mye tid. Der har du jo svaret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå