AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Del Skrevet 16. januar 2017 Okay, dette høres helt crazy ut, men det er sant. Jeg skriver på vegne av en venn. Vi er begge studenter, men venninnen min studerer i Nederland. Hun er lesbisk og interesert i noe kink greier. Hun slo nettopp opp med kjæresten sin som er veldig vanilje, og derfor bestemte hun seg for å dra på en fest for andre som liker kink. Hun møtte en "dominant" dame i begynnelsen av 30-årene, mer en 10 år eldre enn seg selv. De flørtet... og så klinte de, og de bytta nummer. Nå, etter å ha tenkt seg om, har venninnen min funnet ut av hun underviser på universitet hennes. Hun underviste et fag hun hadde en stund siden, og det er en spesialisering hun har lyst å ta i fremtiden. What to do? Jeg har sagt at hun må ringe å si ifra, men hun er veldig redd for at denne personen skal bli sint. Det er logisk at en lærer ikke kjenner igjen en student, men hun som student burde ha kjent henne igjen. Men hun har jo ikke noe annet valg, fordi de må sikkert ha med hverandre å gjøre i fremtiden. Anonymkode: 7cdb8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. januar 2017 #2 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg ser virkelig ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 16. januar 2017 #3 Del Skrevet 16. januar 2017 Tror ikke jeg hadde sagt ifra. Er ikke såå stort å bare ha klint. Bare å melde seg opp i faget, så får det heller bli litt kleint for professoren da, og hun får bestemme om hun vil gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Del Skrevet 16. januar 2017 Hvem mener du hun skal ringe til? Anonymkode: 1f977...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Del Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem mener du hun skal ringe til? Anonymkode: 1f977...6e3 Personen hun klinte med. De har jo bytta nummer. Tenk om hun ringer. Anonymkode: 7cdb8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Del Skrevet 16. januar 2017 Hva er problemet? Anonymkode: 022f2...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 16. januar 2017 #7 Del Skrevet 16. januar 2017 Det er bare en ting du kan gjøre ts, du må skrive en erotisk novelle om dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Del Skrevet 16. januar 2017 Ser ikke hva som er problemet her. En universitetsansatt må da få lov til å delta på kinky fester de også. Hva som skjer på privaten har ikke noe å gjøre på arbeidsplassen å gjøre. Som universitetsansatt vet man risikoen ved å dra på slike fester og hooke opp med en tilfeldig person som er mye yngre enn en selv. Så lenge det var en engangsgreie ville jeg heller oppfordret denne venninnen til å opptre profesjonelt over vedkommende dersom de skal ha noe med hverandre å gjøre på et senere tidspunkt. Anonymkode: 5e211...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Del Skrevet 16. januar 2017 Oppdatering: Personen har kontaktet henne etter festen. Så hun et interessert i venninnen min. Så hun bør fortelle henne sannheten hvis de skal fortsette å ha kontakt. Anonymkode: 7cdb8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Del Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, MajorasMaske skrev: Det er bare en ting du kan gjøre ts, du må skrive en erotisk novelle om dette. Det høres litt ut som en novelle. Lol. Men virkeligheten er litt mer komplisert. Tror ikke man kan ha sex med en student som tar faget ditt. Anonymkode: 7cdb8...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 16. januar 2017 #11 Del Skrevet 16. januar 2017 Hallo. Dette er da virkelig ikke noe problem, og det kommer fra ei som generelt er ganske prippen på å krysse roller. De aner ikke hvem hverandre er, og skulle de få noe med hverandre å gjøre faglig så er det bare å unngå dama som veileder på oppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå