Gjest star123 Skrevet 16. januar 2017 #1 Del Skrevet 16. januar 2017 Hva er hastighet etter brukt data kvote? Og hva fungerer med den strupet hastigheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 16. januar 2017 #2 Del Skrevet 16. januar 2017 Radio? Internert? Youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 16. januar 2017 #3 Del Skrevet 16. januar 2017 Ingen som har ice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Del Skrevet 16. januar 2017 HADDE ice, men siden det viste seg å være fullstendig ubrukelig og de i tillegg opererer med kundeservicen fra helvete, så har jeg det ikke lenger. Anonymkode: 5065f...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 26. januar 2017 #5 Del Skrevet 26. januar 2017 Ingen? Som har ice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #6 Del Skrevet 26. januar 2017 Jeg har ICE mobilt bredbånd, jeg skal bytte. Det er flere grunner til det. Uberegnelig internett forbindelse, jeg ser masta her hjemmefra. Elendig kundeservice. Pluss at de sender ut meldinger om at linjekapasiteten min vil gå ned selv om jeg har flere Gb til gode. Anonymkode: 4aa70...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmir Skrevet 27. januar 2017 #7 Del Skrevet 27. januar 2017 Jeg har abo med 4gb i mnd. Synes det fungerer fjell. Jeg har dog ikke brukt opp kvota enda så jeg er ikke sikker på hvor treigt det blir. Noe utfordringer dersom du har iphone da det må legges inn nye mmsinnstillinger for hver gang det har skjedd en systemoppdatering på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå