AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Del Skrevet 16. januar 2017 Når det holdes ansvarsgruppemøte for meg har mine nærmeste pårørende alltid vært med, men nå ønsker jeg ikke lenger dette av diverse grunner. Hvordan sier jeg dette på best mulig måte til dem? Burde jeg bare holde møtene hemmelig for å unngå spørsmål? Anonymkode: ce7cd...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Del Skrevet 16. januar 2017 Er du over 18 og samtykkekompetent er det bare å si fra om at du ikke lenger ønsker at pårørende skal være innvolvert. Anonymkode: b62ab...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Del Skrevet 16. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du over 18 og samtykkekompetent er det bare å si fra om at du ikke lenger ønsker at pårørende skal være innvolvert. Anonymkode: b62ab...a4c Ja, det er jeg. Men er redd for at pårørende skal stille spørsmål om hvorfor eller bli mistenksomme. Anonymkode: d20d3...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Del Skrevet 16. januar 2017 Si at du kjenner deg klar for å begynne og prøve å ta ansvar for slikt selv. Det er en naturlig ting at du ønsker å ta et steg eller to alene, så håper jeg det er det beste for deg og at du vokser på dette. Lykke til Anonymkode: 45182...5f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Del Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Si at du kjenner deg klar for å begynne og prøve å ta ansvar for slikt selv. Det er en naturlig ting at du ønsker å ta et steg eller to alene, så håper jeg det er det beste for deg og at du vokser på dette. Lykke til Anonymkode: 45182...5f8 Det var en fin måte å si det på, takk! Anonymkode: d20d3...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbird Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 Kommer helt an på saken, men det kan jo være greit for pårørende å bli litt informert innimellom, ellers kan det fort bli til at de engster seg. Så om du feks 1-2 g i året (avh av hvor ofte/mange møter dere har) kan du kanskje invitere dem med? Avklar med behandler hva som er ok for deg at blir snakket om så tar de hensyn til dette på møtet... Håper dette virkelig er til ditt beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå