Gå til innhold

Lyd av instruktør på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer altså på om noen vet om, og evt hvor, man kan finne lydspor med instruktører på nett, gjerne for løpetrening, og gjerne gratis. Jeg pleide å ta spinningtimer, og jeg klarte alltid å yte mer med hun instruktøren som ropte og kjeftet "Å kom igjen nå! Ikke gi deg!" Jeg hatet og elsket henne om hverandre. Men når jeg nå jogger alene savner jeg det ekstra kicket jeg fikk av de oppmuntringene. Ligger slikt på nett? Har lett litt, men vet ikke helt hva jeg skal søke på. Setter pris på alle tips :) 

Anonymkode: 9a935...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg lurer altså på om noen vet om, og evt hvor, man kan finne lydspor med instruktører på nett, gjerne for løpetrening, og gjerne gratis. Jeg pleide å ta spinningtimer, og jeg klarte alltid å yte mer med hun instruktøren som ropte og kjeftet "Å kom igjen nå! Ikke gi deg!" Jeg hatet og elsket henne om hverandre. Men når jeg nå jogger alene savner jeg det ekstra kicket jeg fikk av de oppmuntringene. Ligger slikt på nett? Har lett litt, men vet ikke helt hva jeg skal søke på. Setter pris på alle tips :) 

Anonymkode: 9a935...416

Kanskje ikke helt det du tenkte på, men Zombies run er en app som lar deg bli jaget av zombier,  veldig motiverende hvis man sliter med å få opp farten :laugh:  En ganske grei historie å lytte til underveis også,  selv for meg som ikke er veldig glad i zombiehistorier :P Gratis å teste,  så vidt jeg husker.  

• Liker 1
Skrevet

Har du sjekket youtube? Der ligger det jo alt mulig. 

Anonymkode: a9c4a...645

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...