AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei, skal bli prøver og hadde min siste p-pille på torsdag. Nå har jeg litt rar hodepine innimellom.Den startet på lørdag og varte litt på søndag også, ikke kjempe vondt, men mer plagsomt på søndag. sovet litt dårlig i helgen og opplevd et dødsfall i familien (bestefar) så det kan være mange grunner så klart. Men jeg tenker at ppiller kan gjøre mye med kroppen, det er jo massevis av hormoner... Hadde gått på pillen i over 10 år da jeg stoppet opp på torsdag. Regner med at det er mye på gang i denne kroppen her. Lurte egentlig på hva dere andre som sluttet på prevansjon av hormontuklende ting opplevde, har noen fått hodepine? Har litt "rart" vondt i hodet i dag også. Ikke vondt, men merker at det er noe som ikke stemmer. Takk : ) Anonymkode: fc423...3bc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Drikk tre glass vann. Du setter to ting i sammenheng som slett ikke henger sammen. Anonymkode: cdd07...613
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikk tre glass vann. Du setter to ting i sammenheng som slett ikke henger sammen. Anonymkode: cdd07...613 TS... skjønner ikke helt hvilke to ting du mener. dødsfall og ppilleslutt? Hodepine og dødsfall? hodepine og pille stopp? Hvilke to ting henger ikke sammen? Vet man kan få hodepine av å starte på piller, kanskje noen andre enn meg har opplevd det da de har gått av? Dødsfall ble nevnt og det henger sammen med lite søvn. Lite søvn kan henge sammen med hodepine. Anonymkode: fc423...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå