Minamemina Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei. Jeg er på slanker'n og har alltid en dag i uken hvor jeg skeier ut. Igår var den dagen. Da spiste jeg Taco. Kylling biter i lefse med lett rømme. Spiste 2 lefser.Koste meg med nøtter og 3 små mars sjokolader Idag har jeg masse left overs. Så burde jeg spiste dette eller burde jeg fryse ned kjøttet og spiste det neste søndag igjen? Spiser ellers bare knekkebrød og salater så det var ekstra godt med litt ordentlig mat. Men vil ikke gå opp i kilo pga jeg unnet meg 2 dager på rad. Så allerede på vekten at jeg har gått opp 8 gram. Men vet det meste er vann og salt da.
drue Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 (endret) 8 gram? Really? Spis nå maten din hvis du er sulten. Endret 16. januar 2017 av drue 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Spis normal mat og måltider! Lever du på knekkebrød og salater , da er man dømt til å sprekke til slutt, om det ikke er for en begrenset bestemt periode da. Innfør hvertfall mer næringsrik mat litt og litt. Jeg er i bra form og normalvektig og jeg hadde klart spist taco restene om jeg ville ha de, derimot unngår jeg sukkerholdige varer og spiser de bare en gang i blant som du gjorde her. Anonymkode: ff680...2e1 1
Inwe Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Om du skal være så streng med deg selv over lengre tid kommer du til å sprekke. Jeg er i en prossess der jeg skal stramme opp det siste samt bli kvitt kanskje 2-5 kg i fett. Jeg spiser stort sett vegansk med egg på hverdager og koser meg i helgene. Og jeg tapper fett. Denne helga delte feks jeg og samboer en stor hjemmelaget pizza, seks tacolefser med alt tilbehør (fullfett creme fraishe, fullfett ost, kjøttdeig osv), en 125gr pose ostepop, 200g firkløver og 8 øl. Dette fordelt på to personer og selvsagt spiste vi vanlig frokost/lunsj i tillegg. Dette tror jeg har vært den mist kaloririke helga på lenge. Ikke det at jeg sier du skal følge dette. Vi (han) er veldig bevisst på det vi gjør og trener mye. Men jeg klarer å droppe fett på dette her (teller ikke kalorier i hverdagen heller), så du blir ikke feit på å spise taco en dag til. Jeg spiste forsåvidt taco, burgere, pizza, sjokolade og drakk øl når jeg gikk ned 60 kg også. Jeg har klart å holde alt nede, rett og slett fordi jeg ikke nektet meg selv alt mulig. Og jeg sprakk en hel hau av ganger før jeg fant ut at det var det som skulle til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå