ZINA Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei! Jeg er misførnøyd med et bord som jeg har bestilt hos en snekker! Har sendt ham melding og gitt beskjed. Bordet trenger å pusses på nytt, beises, og lakkeres....Det er kjempe tørt og flisete! Han har ikke behandlet bordet som han har lovt meg! Han skrev 2 ggr at at han skulle ringe meg, men det har han ikke gjort! Prøver å slippe unna! Jeg har betalt 7500 for bordet og krever å få 1500 tilbake for å kjøpe det jeg trenger av material! Lurer på hva jeg kan gjøre i dette tilfelle når han ikke svarer meg! Takker alle som kommer med råd! Er virkelig desperat nå, og føler at jeg ble lurt! Er veldig misfornøyd med bordet, og kan desverre ikke bruke det sånn som det er nå:(
Illuminatum Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, ZINA skrev: Hei! Jeg er misførnøyd med et bord som jeg har bestilt hos en snekker! Har sendt ham melding og gitt beskjed. Bordet trenger å pusses på nytt, beises, og lakkeres....Det er kjempe tørt og flisete! Han har ikke behandlet bordet som han har lovt meg! Han skrev 2 ggr at at han skulle ringe meg, men det har han ikke gjort! Prøver å slippe unna! Jeg har betalt 7500 for bordet og krever å få 1500 tilbake for å kjøpe det jeg trenger av material! Lurer på hva jeg kan gjøre i dette tilfelle når han ikke svarer meg! Takker alle som kommer med råd! Er virkelig desperat nå, og føler at jeg ble lurt! Er veldig misfornøyd med bordet, og kan desverre ikke bruke det sånn som det er nå:( Forbrukerrådet har masse ferdige maler for klager http://www.forbrukerradet.no/forside/bolig/pusse-opp/misfornoyd-med-handverkeren/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå