AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Hei! Denne tråden er i hovedsak ment til å få motivasjon. Jeg vet at dette er mulig da jeg har gått gjennom noe tilsvarende tidligere, men jeg vil gjerne høre andres erfaringer og hvordan dere synes det gikk. Grunnet sykdom og andre spesielle omstendigheter har jeg ikke mulighet til å lese i særlig grad før rundt tre måneder før eksamen. Jeg vil naturlig nok ikke ha mulighet til å dra på organisert undervisning heller, slik som forelesninger. Jeg vil gjerne høre litt om andre som har gått gjennom mye fagstoff over relativt kort tid. 3 måneder er i seg selv mye, men det dreier seg som nevnt om 50 studiepoeng. Pensummengden er også stor på studiet jeg går. Karaktersystemet er litt annerledes enn hva som gjelder hos de fleste, men jeg må ha tilsvarende C for å gå videre i studieløpet. Anonymkode: ea522...90e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Ja, null stress. Anonymkode: 4b9ce...3f5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Bør gå greit. 3 mnd er jo nesten ett fullstendig semester og C trenger du ikke lære alt. Les slik at du i alle fall får med deg flesteparten av fagene. Lettere senere. Har selv tatt dobbelt med studiepoeng noen semestere, med A og B i boka, nåsynes jeg det er tilstrekkelig med 15p. Begynner å bli gammel. Anonymkode: 57f62...3c1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bør gå greit. 3 mnd er jo nesten ett fullstendig semester og C trenger du ikke lære alt. Les slik at du i alle fall får med deg flesteparten av fagene. Lettere senere. Har selv tatt dobbelt med studiepoeng noen semestere, med A og B i boka, nåsynes jeg det er tilstrekkelig med 15p. Begynner å bli gammel. Anonymkode: 57f62...3c1 Takk for tilbakemelding! Det blir litt over et halvt semester. Du har helt rett i at jeg ikke trenger å lære alt, og det er nok det mest betryggende i situasjonen! Anonymkode: ea522...90e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 du kan jo bruke tiden din på å lese nå istedenfor å lese på KG da Anonymkode: aca53...f15
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 sykt imponert om du får det til :o jeg for min del ville hatt trøbbel med å miste to måneder av ETT semester, men å korte ned TO semester til kun tre måneder er galskap i mine øyne... Anonymkode: 89b12...746
Gjest Linaria Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Høres helt greit ut om du virkelig går inn for det.
Gjest Jessica Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Jeg fikk til 45 på et semester. Greie karakterer men ikke noe wow. Var ikke på mange forelesninger da jeg måtte jobbe men leste på jobb og hver eneste helg. Utrolig tungt men absolutt mulig
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 3 timer siden, Linaria skrev: Høres helt greit ut om du virkelig går inn for det. 1 time siden, Jessica skrev: Jeg fikk til 45 på et semester. Greie karakterer men ikke noe wow. Var ikke på mange forelesninger da jeg måtte jobbe men leste på jobb og hver eneste helg. Utrolig tungt men absolutt mulig Takk for innspill! Jeg er helt enig med dere. Samtidig har jeg en indre uro rundt det hele. Ironisk nok er det min egen stressing rundt situasjonen som er den største påvirkningsfaktoren når det virkelig gjelder. Det hjelper uansett å lese innlegg som dette, så tusen takk! Det får meg til å senke skuldrene litt! Anonymkode: ea522...90e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå