MorTil2 Skrevet 16. januar 2017 #1 Del Skrevet 16. januar 2017 Stikkordet er "skånsomhet", og jeg er ganske sikker på at jeg har de andre løsningsordene riktige. Bokstavene blir da (med ganske stor sikkerhet) : VENS __ __ . Jeg tror 5. bokstav er enten U eller Y, for der er stikkordet "jamring", og svaret blir enten YL eller UL. 6. bokstav har sammenheng med stikkordet "stjal", og jeg tror løsningsordet blir nasket eller tasket, og dermed N eller T som 6. bokstav. Så er det et ord som heter VENSYN , VENSYT, VENSUN eller VENSUT ? Søker på alle fire, men finner de ikke som godkjente ord..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Del Skrevet 16. januar 2017 1 time siden, MorTil2 skrev: Stikkordet er "skånsomhet", og jeg er ganske sikker på at jeg har de andre løsningsordene riktige. Bokstavene blir da (med ganske stor sikkerhet) : VENS __ __ . Jeg tror 5. bokstav er enten U eller Y, for der er stikkordet "jamring", og svaret blir enten YL eller UL. 6. bokstav har sammenheng med stikkordet "stjal", og jeg tror løsningsordet blir nasket eller tasket, og dermed N eller T som 6. bokstav. Så er det et ord som heter VENSYN , VENSYT, VENSUN eller VENSUT ? Søker på alle fire, men finner de ikke som godkjente ord..... Hvis V er feil, kan det bli HENSYN? Anonymkode: f27df...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 16. januar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 16. januar 2017 Tusen takk ! Det kan det. Øverst var det tydeligvis "handletur" og ikke "vandretur" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå