Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb som var helt sykt stress før jul, men virker å ha roet seg litt nå. I mellomtiden søkte jeg på andre jobber.

Har nå fått et annet jobbtilbud. Men i et helt annet felt. Lønnstilbudet er bittelitt mer enn jeg har nå, men er i lønnsforhandlinger i nåværende jobb. Om jeg får gjennomslag,  blir det samme lønn. I tillegg skal jeg ta noen fag relevant til nåværende jobb - som jo er interessefeltet mitt..

I forhold til stresset på jobben,  var det snakk om å lyse ut enda en stilling. Noe som ikke gikkgjennom av lederen. Noe jeg mener er uforsvarlig da jeg ikke klarer å gjøre jobben min skikkelig i henhold til lovverket, sånn som situasjonen er nå.

Så før jeg ev takker ja eller nei til jobbtilbudet, kan jeg snakke med lederen min og spørre om det er mulig å få vurdert en stilling til(omså engasjement for tre-6 måneder )?

Og/eller  kan jeg spørre om å få tilbakemelding på lønnsforhandlinger snarest da jeg har fått et jobbtilbud med høyere lønn? Eller vil det bli sett på som utpressing? 

Anonymkode: ba437...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Utpressing" er da fullt lov. Gikk opp 150 000 bare fordi jeg nevnte at jeg skulle på 2. gangs intervju hos en konkurrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...