AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har hatt to runder med bekkeninfeksjon i løpet av kort tid, og er livredd for at jeg ikke blir tatt alvorlig av legen min. Jeg er på runde to nå, og blir behandlet "etter boka", med antibiotika og noe andre medisiner. Jeg får rutinemessig oppfølging hos fastlege om 1,5 uke, og skal til gynekolog i slutten av januar. Kan gynekologen se om det er noe galt som gjør at jeg vil få problemer med å få barn? Bør jeg få kommunisert det til henne før timen, slik at vi møtes med "likt utgangspunkt" når jeg kommer dit? Hva bør jeg drøfte med fastlegen min når jeg skal dit? Hun nevnte endokrinolog da jeg var der sist, men det er ikke hormonene mine jeg er bekymret for i første omgang.. guriland, det tærer på å ikke vite hvor man står hen. Etter 5 dager behandling føler jeg fortsatt ubehag nedentil, men det er så vanskelig å si om det er betennelse eller mensen, da jeg i tillegg er plaget med smertefull menstruasjon. Anonymkode: 6ff92...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå