AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har en vanskelig stefar som finner på mye rart og som virker veldig paranoid. Forholdet han har til min mor er virkelig ikke bra heller. Grunnene til dette er mange. Han kan for eksempel ringe henne flere ganger om dagen når hun er på jobb eller opptatt med andre ting og om hun ikke tar telefonen med en gang blir hun anklaget for å være utro. Da de skulle gifte seg ble jeg og mine to eldre brødre og lillesøster anklaget for å sabotere bryllupet uten noen grunn. Har mange flere grunner, men ønsker ikke gå inn på dem. Noen andre som har det sånn? Har vurdert lenge å snakke med mamma, men er redd det vil gjøre forholdet vårt verre enn det er og at hun vil stå på hans side. Anonymkode: 4d73b...5e0
TheGirlWhoWaited Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en vanskelig stefar som finner på mye rart og som virker veldig paranoid. Forholdet han har til min mor er virkelig ikke bra heller. Grunnene til dette er mange. Han kan for eksempel ringe henne flere ganger om dagen når hun er på jobb eller opptatt med andre ting og om hun ikke tar telefonen med en gang blir hun anklaget for å være utro. Da de skulle gifte seg ble jeg og mine to eldre brødre og lillesøster anklaget for å sabotere bryllupet uten noen grunn. Har mange flere grunner, men ønsker ikke gå inn på dem. Noen andre som har det sånn? Har vurdert lenge å snakke med mamma, men er redd det vil gjøre forholdet vårt verre enn det er og at hun vil stå på hans side. Anonymkode: 4d73b...5e0 Huff da, dette høres ikke bare ut. Det kan virke som om han sliter med noe psykisk - paranoide vrangforestillinger eller noe. Jeg ville nok ha forsøkt å å snakke med mor, hun lider nok også under dette forholder og kanskje hun føler seg sterkere til å ta det opp hvis hun skjønner at flere ser at ting er feil. Hvor gammel er du, forresten? Kanskje du kan snakke med en helsesøster eller en lærer på skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå