LekeHusmor Skrevet 15. juli 2008 #121 Del Skrevet 15. juli 2008 Backstreet boys - how did I fall in love with you jahn teigen - om det skulle blåse kaldt erlend fra norske talenter - lost bryan adams - everything I do backstreet boys - siberia muse - unintended coldplay - yellow (memories) westlife - fool again one republic - come home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. juli 2008 #122 Del Skrevet 15. juli 2008 Eric Clapton - Tears in heaven :gråte: Så utrolig nydelig og ekte sang. Hvis jeg er trist og trenger å gråte setter jeg den på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #123 Del Skrevet 15. juli 2008 Parce mihi domine. Teksten er til å strigrine av Åh, ja Jeg leste boken til Lyn-treneren som mistet konen og datteren i tsunamien, "Hva skal vi med stjerner nå", og da jeg leste at han hørte på den sangen i kirken i Paris holdt jeg på til å grine meg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 15. juli 2008 #124 Del Skrevet 15. juli 2008 Elisa-dancing dere som er svorne fans av amerikanske "so you think you can dance" vet hva jeg snakker om. Jeg mista rett og slett pusten første gang jeg hørte den. Nei,nå må jeg finne en link...Klipp fra dansenr med sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken13 Skrevet 15. juli 2008 #125 Del Skrevet 15. juli 2008 Elisa-dancing dere som er svorne fans av amerikanske "so you think you can dance" vet hva jeg snakker om. Jeg mista rett og slett pusten første gang jeg hørte den. Nei,nå må jeg finne en link...Klipp fra dansenr med sangen Å jaaaaa! Den er breathtaking på godt gammaldags. Men jeg blir mest rørt av låta sammen med dansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 15. juli 2008 #126 Del Skrevet 15. juli 2008 Josh Groban - To where you are Tenker på pappaen min :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #127 Del Skrevet 22. juli 2008 Michael Buble - Home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trampoline Skrevet 22. juli 2008 #128 Del Skrevet 22. juli 2008 Hold on John - John Lennon Minner meg om kompisen min som tok livet sitt <3 Han het Jon og elsket den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 23. juli 2008 #129 Del Skrevet 23. juli 2008 Puff den lille drage :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvin Skrevet 23. juli 2008 #130 Del Skrevet 23. juli 2008 Her var mange flotte, følelsesladde og triste sanger.. Min liste: Tömmermenn - Smerte Tekst Kamelot - Abandoned Video Alanis Morissette - Uninvited (Fra filmen City of Angels) Tekst Alter Bridge - Blackbird Anathema - One Last Goodbye Tekst Sarah Mclachlan - Angel (også fra filmen City of Angels) Goo Goo Dolls - Iris (igjen en sang fra City of Angels) Cue - Burning Emiliana Torrini - Gollum's Song Saturnus - All Alone Video ..det var de jeg kom på i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BillyBoy Skrevet 24. juli 2008 #131 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan bli rørt av litt forskjellig musikk avhengig av sammenhengen. Jeg var på "The show must go on" for litt siden, og der var det flere låter som satt der de skulle, mest av alt "Save Me", da felte jeg en tåre Det er ikke de triste låtene som får meg på gråten, det er mer de perfakte og vakre. Ok det er litt på siden, men jeg hadde et par tårer på gang da jeg så Hanna danse autition på andre sesongen av norsk Dansefeber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettepett Skrevet 27. juli 2008 #132 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg husker en sang mormor hadde på kassett: handlet om en liten jente som var på sykehus og skulle få komme hjem til diverse høytider. Endte med at hun døde. Het noe med "Hospitalet" tror jeg. Jeg stortutet hver eneste gang, og hadde sikkert gjort det nå også. Den her eller: "I en sal på hospitalet hvor de hvite senger står Lå en liten, brystsvak pike, mild og god med gyldent hår" Den hørte jeg alltid på hos bestemor også.... Kjempe trist... Her er min liste: Jahn Teigen - Den vakreste som finns O bli hos meg Gje meg handa di Barn av regnbuen Puff the magic dragon Kent - Utan dina andetag Hoobastank - The Reason Willy Nelson eller Elvis Presly - Allways on my mind Ja... var de jeg kom på i farten Endret 27. juli 2008 av Nettepett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 29. juli 2008 #133 Del Skrevet 29. juli 2008 Med det rette humøret kan jeg grine av ganske mange sanger, jeg.. Men det er noen som jeg enten griner av eller får klump i halsen av hver gang jeg hører da.. The Christmas shoes If you wait for me/The promise med Tracy Chapman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 30. juli 2008 #134 Del Skrevet 30. juli 2008 "De skulle begrave en konge stor" av Jan Eggum. Meg hver gang jeg hører den: :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 30. juli 2008 #135 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette er en utrolig trist sang....Synes så synd i henne, må være trist å oppleve noe slikt..... DEN STORE DAGEN Tekst og musikk:Benny Borg En gammel kvinne går omkring og steller i sitt hus, idag er det hennes store dag. Hun har kjøpt kaffebrød og kake som er pyntet med små lys og en likør av beste slag. Og mens hun legger på en duk - den fineste hun har, så ringer hennes telefon. Etter at hun har tatt av røret og gitt numret sitt til svar er hennes yngste sønn på trå'n. Innlegget redigert. Sjå reglane. Resten av teksten finn de her. Glow mod "Den store dagen", etter tips fra gjest, fikk slusene til å åpne seg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestepia Skrevet 30. juli 2008 #136 Del Skrevet 30. juli 2008 Da jeg så Dum Dum boys live sist, og de sang Tyven tyven, så rant tårene.. Ellers så blir jeg så rørt av "If you're not the one" med Daniel Bedingfield, for det er en nydelig kjærlighetserklæring.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 2. august 2008 #137 Del Skrevet 2. august 2008 Hurt - Johnny Cash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blairwitch Skrevet 2. august 2008 #138 Del Skrevet 2. august 2008 Vel, jeg oppsøker ikke akkurat Eg ser med Bjørn Eidsvåg om jeg er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 2. august 2008 #139 Del Skrevet 2. august 2008 Josh Groban - To where you are Tenker på pappaen min :gråte: Jeg også. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 2. august 2008 #140 Del Skrevet 2. august 2008 Queen: To Much Love Will Kill You Denne får meg til å grine hver gang uansett mood. Det ligger også ute på YouTube et par videoer laget på sangen "The Show Must Go On" med hele Freddie Mercurys karriere. Vi snakker da om stortuting ... Sukk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå