AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 La oss si at du er med en mann du elsker veldig kjært og aldri ville reist fra. Når du fikk barn, hadde du tjenere som kunne ta seg av barna. Dette gjorde og at du kunne oppnå det du ville i livet, selv med veldig mange barn. Det gjorde heller ikke vondt å føde. Og du kunne vert med barna så mye du ville. Under en slik situasjon, hvor mange barn ville du fått? Anonymkode: 3c1ac...45d
GammelKaktus Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Hva er vitsen med å få barn hvis man ikke tar seg av dem selv? 20
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Samme som ellers: ingen biologiske barn, men kanskje adoptert 2. Anonymkode: 06aee...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Hva er vitsen med å få barn hvis man ikke tar seg av dem selv? Du kunne da tatt deg av dem selv og. Var egentlig bare et spørsmål om hvor mange barn ville du hatt, viss du i prinsippet kunne få akkurat så mange du ville Anonymkode: 3c1ac...45d 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 Ville helst hatt 5 barn med mannen jeg elsket. Trenger ikke tjenere, selvrealisering eller smertefrie fødsler. Anonymkode: 1c83a...88d
Gjest Jessica Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 5 stk. Jeg elsker de 3 jeg allerede har også
GammelKaktus Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kunne da tatt deg av dem selv og. Var egentlig bare et spørsmål om hvor mange barn ville du hatt, viss du i prinsippet kunne få akkurat så mange du ville Anonymkode: 3c1ac...45d Ok, når alt kommer til alt så ville jeg nok ikke hatt flere enn han jeg allerede har. Tror jeg hadde slitt med å føle meg delt mellom flere barn. Å måtte velge om jeg skulle være med på fotballtrening eller speiderleir osv. Vil være med på alt jeg. Men kunne nok fått et barn til når sønnen min er eldre, tenåringsalder. Kanskje...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 2. Kan ikke fordra rottreir-familier. Anonymkode: 62f7a...3f8 1
Strawberry Fields Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 Jeg har alltid ønsket meg fem. Men kan aldri se for meg at det blir tid, energi eller økonomi til å få det til. Så det blir i fantasien. Men ideelt sett, så ja, fem.
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 Det forutsetter også en garanti om at jeg har god helse livet ut.
Havrekjeksen Skrevet 15. januar 2017 #19 Skrevet 15. januar 2017 Om jeg hadde startet litt tidligere, hatt økonomi nok til å ikke tenke karriere eller kollegaer og hatt et større hus, og muligheten til å ha større biler uten å tenke banklån, så ville jeg kanskje hatt et tredje, eller til og med et fjerde etterhvert. Men det ender på to. Jeg liker karrieren min, jeg vil ikke være i permisjon fra jobben mer enn to ganger, jeg liker huset vårt og det passer meg fint at vi har et rom til hver og et gjesterom fordi vi ofte har gjester. Jeg liker at vi har plass i vanlige biler til hele familien.. Og jeg er snart 35. Jeg får tre år mellom mine to og synes det er litt lite. Jeg orker ikke få barn i seks-åtte år til
LilleMy1989 Skrevet 15. januar 2017 #20 Skrevet 15. januar 2017 Det meste står på økonomi og helse. Hvis det ikke er noen hindring så ville jeg hatt mange! Typ 5 kanskje. Men vet ikke, det hadde blitt så mange som det hadde blitt. Det gjør det forsåvidt nå og, men ingen er ikke slik at vi kan få 5 barn. Vi må ta ett om gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå