AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei! Jeg må bare få dette ut.. En forelder som jobber masse og overtid en del. Barnet er 9 år. Går som regel i samme klær og sover i dem. Bader sjeldent. Skittent i hele huset 24/7. Sjeldent det blir vasket. Huset ser som oftest bombet ut. Barnet er veldig engstelige. Spesielt om natten. De får mareritt og er redd mye. Har fri tilgang til alt på internett og ingen sperrer der. Spiser bare usunn mat. Bare pizza, taco uten grønnsaker osv. Barnet liker ikke grønnsaker eller frukt. Ingen orden på noe.... Jeg er barnepasser i ny og ne og klarer ikke å se på dette mer. Den eneste trygge personen i livet til dette barnet. Og det er utrolig komplisert alt sammen. Det er et stort spindelvev. Det er så mye mer jeg kunne fortalt men kan ikke avsløre hvem jeg er. Hva sier dere? Anonymkode: deaee...700
MammaenTil Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Det holder å fortelle bv det du forteller oss nå. Dette er god grunn til bekymring. Meld fra, det er du nødt til å gjøre. 4
Ananas. Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Meld til barnevernet, barn kan ikke stå opp for seg selv, derfor må du gjøre det. 2
TheGirlWhoWaited Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg må bare få dette ut.. En forelder som jobber masse og overtid en del. Barnet er 9 år. Går som regel i samme klær og sover i dem. Bader sjeldent. Skittent i hele huset 24/7. Sjeldent det blir vasket. Huset ser som oftest bombet ut. Barnet er veldig engstelige. Spesielt om natten. De får mareritt og er redd mye. Har fri tilgang til alt på internett og ingen sperrer der. Spiser bare usunn mat. Bare pizza, taco uten grønnsaker osv. Barnet liker ikke grønnsaker eller frukt. Ingen orden på noe.... Jeg er barnepasser i ny og ne og klarer ikke å se på dette mer. Den eneste trygge personen i livet til dette barnet. Og det er utrolig komplisert alt sammen. Det er et stort spindelvev. Det er så mye mer jeg kunne fortalt men kan ikke avsløre hvem jeg er. Hva sier dere? Anonymkode: deaee...700 Du melder selvfølgelig dette til barnevernet, så tar de det derfra. Dette er ikke ditt ansvar, utover å melde. 1
Fjaselina Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Enkel sak. Barnevernet. Ta ein telefon til dei og fortell kva du ser som barnevakt, så får du evt.hjelp til kva du skal gjere vidare. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Ja til og med jeg som synes folk ofte melder fra for raskt synes det i slike tilfeller der man ser at barnet ikke har det særlig bra, da skal man melde fra til BV. En forelder som ikke har tid til barna sine bør få en god smekk. Det ville vært unødvendig å kontakte BV om barnet hadde et trygt og godt forhold til hovedomsorgspersonen. Forsto det slik at barnet ikke likte seg så godt hjemme. Anonymkode: 9f120...545 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå