Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #1 Skrevet 4. desember 2004 Noen som har nummer og navn på en god leppestift i orangefarge, som har shimmer og er glinsende fra Stravberry?? Umulig å få kjøpt noe orange her jeg bor..
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Rouge Transparent Glossy Lipstick - No. 005 Sheer Jasmine ??
missfidget Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Noen som har nummer og navn på en god leppestift i orangefarge, som har shimmer og er glinsende fra Stravberry?? Umulig å få kjøpt noe orange her jeg bor.. Litt vanskelig å si siden det er hundrevis orangefarget leppestift på Strawberrynet. Prøv Lancome kanskje?
showgirl Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 skriv SN en mail å spørr om hvordan variant som selger mest? eller gå på feks Estetique å spør hva som passe for deg og bestill det fra SN
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Kjøp heller de nye som reklamerer for Bridget Jones FILMEN,de har en lipgloss i en nydelig brent orange farge.kr 99 på cubus osv....
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 Flere som opplever at sidene til Strawberrynet lastes noe sinnsykt treigt? Får jo ikke bestilt varer pga. dette jeg..
Baby Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 Flere som opplever at sidene til Strawberrynet lastes noe sinnsykt treigt? Får jo ikke bestilt varer pga. dette jeg.. Jepp. Veldig trege til tider. Slet med en bestillig jeg også, men nå ser det plutselig ut som om den har kommet dobbelt. Konto belastet to ganger, men står bare en i bestillingen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Uffda :veldigsur: Jeg fikk omsider kommet meg til "checkout", skrev inn kortnummeret mitt osv, og trykket på linken som bekreftet betalingen..men ingenting skjedde. Turde ikke trykke to ganger i frykt for å bli trekt dobbelt. Men det har ikke kommet noen bekreftelse på bestillingen min per epost. At det går an å lage et så ubrukelig system når de sikkert har en god del kunder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå