Gå til innhold

Si fra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har veldig få venninner. Har nå ei venninne jeg er litt med av og til. Vet ikke om jeg føler meg så bra med henne, vi er veldig forskjellige på enkelte punkter. Hun irriterer meg en del. Ho er jo snill og av og til morsom/koselig å være med, men ikke min type tror jeg på en del punkter. I tillegg har ho en ny kjæreste. Han virket grei i starten. Etter hvert har jeg følt han overser meg med flere til stede,og at han ikke har respekt for meg og svarer meg småfrekt. Veninna mi er veldig konfliktsky og adlri sagt noe på dette.

Forrige helg vat jeg med en annen venninne(venninne 2) sammen med disse to. Hadde ikke nevnt noe om hvordan jeg opplevde kjæresten til veninne 1. Venninne 2 reagerte på hvor uhøflig kjæresten var mot meg. Vurderer om jeg skal prate med venninne 1 om oppførselen til kjæresten hennes? Ville du sagt i fra om du ikke likte hvordan kjæresten til venninna di var mot deg?

Føler meg av og til ikke så bra etter å ha vært med henne,uten å ha noe spesielt å peke på utenom at vi ikke alltid har kjemi/er kompatible. Vurderer å kutte henne ut, men da har jeg ingen å være med på fritiden. Venninne 2 ser jeg veldig sjelden og hun jobber mye.

Men er vel bedre å være alene enn å føle seg alene/ensom med andre til stede? 

Jeg synes det er litt trist å ikke ha så stort nettverk, men har vendt meg til det på en måte. Men ved å miste henne har jeg så og si ingen. 

Anonymkode: 1c03e...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være at du har dominert denne konfliktsky venninna som du irriterer deg en del over, og at kjæresten hennes ser det? Og misliker det, og dermed ikke er så hyggelig mot deg?

Anonymkode: f2acc...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal si i fra, må du ta det med kjæresten - ikke med venninna di. Hans oppførsel er hans ansvar, ikke hennes! 

Anonymkode: 5ba66...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være at du har dominert denne konfliktsky venninna som du irriterer deg en del over, og at kjæresten hennes ser det? Og misliker det, og dermed ikke er så hyggelig mot deg?

Anonymkode: f2acc...f44

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal si i fra, må du ta det med kjæresten - ikke med venninna di. Hans oppførsel er hans ansvar, ikke hennes! 

Anonymkode: 5ba66...216

Ja, det har du rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...