Gå til innhold

tegn på at han ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vet jeg at han er interessert/uinteressert ?

Anonymkode: 42fed...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye interesse viser han? Meldinger, telefoner etc Hvor mye initiativ til kontakt tar han? 

Anonymkode: a33fa...e96

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan vet du at han er det...?

Anonymkode: 72ef1...ed5

Skrevet

Det evige spørsmålet... 

Anonymkode: 043b3...266

• Liker 4
Skrevet

Det lurer jeg alltid på også. 

Erfaring tilsier at hvis jeg er usikker på om han er interessert så er han ikke det.

• Liker 10
Gjest Froning
Skrevet

Det vet du ikke.

Går ikke an å sette oss menn under samme kam her. Hvis han ignorer deg er det stor sannsynlighet for at han ikke er intressert.

Hvis han er ræv på å tå intiativ kan han enten være usikker/sjenert og veldig intressert, eller ikke være intressert i det hele tatt. Han kan til og med være liitt intressert... 

Skrevet

Ved at du spør om det? Det enkle er ofte det beste osv.

Ellers så mener jeg at om han ikke tar noe initsativ til kontakt så er han ikke interessert. Det er et ganske klart tegn, sjenert eller ikke.

Anonymkode: 4a3ed...c11

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ved at du spør om det? Det enkle er ofte det beste osv.

Ellers så mener jeg at om han ikke tar noe initsativ til kontakt så er han ikke interessert. Det er et ganske klart tegn, sjenert eller ikke.

Må bare føye til at det ang kontakt selvfølgelig bare gjerlder dersom du har tatt initsativ da, og på den måten vist at du er interessert. Om ingen av dere tar initsativ så kan han fortsatt være interessert.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han oppfører seg som om han er uinteressert, at han "aldri" ringer eller sender melding og sånt, så er han:

- player eller playerish og lar bevisst være å kontakte deg fordi han da får deg til å tenke på han hele tiden,
- svært opptatt med andre kvinner også,
- uinteressert.

Det er høyst ett av disse alternativene som er bra sett fra ditt synspunkt. Det er hvis han spiller fordi han vet at det er lettere å få deg på kroken slik. Da bruker han energi på ikke å være overivrig - det er hans erfaring som slår inn da.

Altså: hvis han framstår uinteressert, så er han sannsynligvis det.

Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fasit på det. Jeg mener at dersom han tar kontakt og intiativ så er det iallefall muligheter.

Som jeg sa til en som ønsket å få eksen tilbake i dag: Bedre å forsøke å få eksen tilbake om man er interessert, enn å aldri forsøke. Samme gjelder kjærligheten. Bedre å forsøke enn å aldri forsøke.

Husk: Vi lever bare en gang. 

Beste er å forholde seg som en venn, og så ser man hva som skjer. Gi det beste av seg selv. Være beste deg. Vise at du bryr deg. Men ikke være altfor intens. La vedkommende få pusterom og. 

Endret av VeronicaSelina
  • Liker 5
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du spør på KG, og får vite at han etter all sannsynlighet er veldig uinteressert, helt garantert utro og har voldelige tendenser og du burde dumpe han, eller så gjør du det enklere, å spør han selv.  

• Liker 2
Skrevet

Prøver han ikke å lære deg å kjenne (både i samtaler og tid), så er han lite interessert. Er f.eks noen som bare har spurt hva jeg driver med og stopper etter det før alt ellers handler om de i det lille av samtale som er. Samme om de aldri tar initiativ. Til og med ganske sjenerte folk klarer ta initiativ innimellom om en selv har gjort det klart at en liker den andre.

• Liker 3
Skrevet

Av erfaring er han ikke interessert nok om jeg er usikker på om han er det. Menn er jo forskjellig, så det finnes ingen fasit for hva som betyr at han ikke er interessert. For eksempel: en ekstrovert person er kanskje bedre på å ta initiativ eller holde en samtale enn en som er introvert, men det betyr ikke at han mer mer interessert.

Anonymkode: a3621...73f

• Liker 2
Skrevet

Av erfaring er han ikke interessert nok om jeg er usikker på om han er det. Menn er jo forskjellig, så det finnes ingen fasit for hva som betyr at han ikke er interessert. For eksempel: en ekstrovert person er kanskje bedre på å ta initiativ eller holde en samtale enn en som er introvert, men det betyr ikke at han mer mer interessert.

Jeg er på en måte enig for jeg kan merke om en fyr er interressert hvis jeg selv ikke er det. Problemet er vel hvis man har følelser selv så klarer man ikke alltid se klart, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har vært veldig usikker på en fyr, alle andre mener det er helt åpenbare tegn på at han er interessert, mens jeg har blitt i tvil. Alle de gangene har fyren vært intr.

Anonymkode: 96800...6b1

• Liker 1
Skrevet
På 15.1.2017 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Når en fyr er interessert så er du aldri i tvil.

Skrevet
På 17.1.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er på en måte enig for jeg kan merke om en fyr er interressert hvis jeg selv ikke er det. Problemet er vel hvis man har følelser selv så klarer man ikke alltid se klart, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har vært veldig usikker på en fyr, alle andre mener det er helt åpenbare tegn på at han er interessert, mens jeg har blitt i tvil. Alle de gangene har fyren vært intr.

Anonymkode: 96800...6b1

Må innrømme jeg har opplevd akkurat det samme. Har gjerne vært den som har endt ting selv fordi jeg ikke føler han er intressert nok og jeg er så betatt at jeg ikke vil bli såret. Men i ettertid får jeg alltid høre at han var skikkelig interessert og syntes det var synd jeg ikke var det (oh the irony). Så er lett å bli blind når man er betatt selv :/

• Liker 1
Skrevet

Obs, møtte en som ikke ga meg tvil om interesse, men det var voldsomt- fant ut etter tid at han var narssisist.

Anonymkode: d689c...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...