Nuttery Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei, Skal bytte telefonoperatør fra Telenor til OneCall. På OneCall sine sider får jeg alternativet om å bruke telefonnummeret jeg allerede har. Telenor nekter meg derimot å ta med nummeret mitt videre. Hva er riktig her? Har hatt samme tlf-nr de siste 15 år og tenker å fortsette med det.
tannfortunge Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 http://www.mobil-forbruker.no/mobilabonnement/nummerportering/
Tvist Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Jeg fikk med meg mitt nummer til ny operatør fra telenor nylig, det nye firmaet ordnet det for meg.
ajarRun Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, Nuttery skrev: Hei, Skal bytte telefonoperatør fra Telenor til OneCall. På OneCall sine sider får jeg alternativet om å bruke telefonnummeret jeg allerede har. Telenor nekter meg derimot å ta med nummeret mitt videre. Hva er riktig her? Har hatt samme tlf-nr de siste 15 år og tenker å fortsette med det. Dette må de jo ha begrunnet. Eneste normale årsaken jeg kommer på i farten er at noen andre er juridisk eier av ditt abonnement. Men spør dem hvorfor. 2
Prinsesse788 Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Du skal få en begrunnelse og det kan feks være at bedriften du jobber i har abonnementet ditt i Telenor? Da må du i så fall få signatur fra jobben på at det er greit ar du tar med deg nummeret 2
Nuttery Skrevet 15. januar 2017 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2017 15 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Du skal få en begrunnelse og det kan feks være at bedriften du jobber i har abonnementet ditt i Telenor? Da må du i så fall få signatur fra jobben på at det er greit ar du tar med deg nummeret Det er mitt private abbonement.. Får ringe med de i morgen
Prinsesse788 Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, Nuttery skrev: Det er mitt private abbonement.. Får ringe med de i morgen hvis du bare har prøvd å gjøre det over nett kan det hende Telenor ikke tillater det hvis du har bindingstid eller ubetalte faktura. Bare ring så ordner det seg, og du - ikke la deg friste av tilbud om bedre vilkår hvis du blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå