Gå til innhold

Hva telker folk om

Fremhevede innlegg

Skrevet

... Aseksualitet? Er dette sett ned på? Og kan vi som er det bare glemme noe forhold?

Anonymkode: cd005...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er iallfall noe man bør være ærlig om fra første date.

Skrevet

Tenker ikke noe særlig om personer som er aseksuelle. Men det letteste er om de finner en partner som også er aseksuell.

Anonymkode: 0882f...8bc

Skrevet

Ser ikke ned på det, det er jo ikke noe man velger selv, men å være sammen med en som er aseksuell er uaktuelt for meg. Tror det er en fordel at partnere har ca lik sexlyst, og da er kanskje en annen aseksuell den beste sjansen man har til et forhold der mangelen på sexliv ikke er et problem. 

Skrevet

Hvorfor se ned på det? 

Og hvorfor ikke være i forhold med en av samme ulla, må jo funke det ?

Skrevet

Jeg ser overhodet ikke ned på det, men jeg tror det hadde vært vanskelig for meg å være sammen med en som var aseksuell.

Anonymkode: bc52e...a88

Skrevet
12 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvorfor se ned på det? 

Og hvorfor ikke være i forhold med en av samme ulla, må jo funke det ?

Ja, men det er ikke lett å finne andre som er aseksuelle. Det er som å finne en nål i høystakken.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er ikke lett å finne andre som er aseksuelle. Det er som å finne en nål i høystakken.

Kanskje ikke det men her inne virker det ut som om det er veldig mange nåler.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg kunne ikke vert i et forhold med noen som er aseksuell for jeg trenger mye sex. Ser ikke ned på de for det.

Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg kunne ikke vert i et forhold med noen som er aseksuell for jeg trenger mye sex. Ser ikke ned på de for det.

Å være aseksuell betyr vel ikke nødvendigvis at en ikke kan ha sex, bare at de ikke føler seg tiltrukket av noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...