AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Trenger noen innspill her. Har datet noe i det siste, men det har kun blitt med første date. Lurer på hva dere damer karakteriserer som ingredienser i en vellykket date, og som kan lede til en neste date... Både aktiviteter, sted, oppførsel, gaver, klær, etc. Takknemlig for alle tips Anonymkode: 79097...eae
meeeg9 Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Aktivitet: noe som gjenspeiler hans interesser. Ellers, så jeg også at det kan være koselig å spille kortspill eller lage mat sammen. Sted: der man kan utføre en aktivitet. Er det veldig kaldt ute, kan det å være hjemme hos en av dere, være god idé Oppførsel: at han viser respekt. Og hvis man er ute med daten, at man også da viser at man er høflig mot andre fremmede, eks. Kasserdama eller servitører Gaver: trenger ingen, men er koselig når de vil spandere så lenge det ikke er snakk om store summer Klær: casual, men unngå joggebukse og hettegenser. Det er altfor avslappende! 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Ute, bålkaffe og sjokolade! Er så avslappende! Med blikket festet i bålet kan man snakke om alt. Dessuten er det naturlig å sitte litt tett hvis det er kaldt 😋 Anonymkode: 21185...8f9 1
Joia Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Hvor kommunikasjonen og praten flyter fint. Ingen kleine øyeblikk. Da er daten vellykket. Aktiviteter og arenaer blir egentlig så som så derav. Men det hjelper å ha felles interesser eller ønske om å prøve det samme. 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 4 minutter siden, Joia skrev: Hvor kommunikasjonen og praten flyter fint. Ingen kleine øyeblikk. Da er daten vellykket. Aktiviteter og arenaer blir egentlig så som så derav. Men det hjelper å ha felles interesser eller ønske om å prøve det samme. Dette Ellers kommer det an på hva du har plukket opp hva daten din liker/ikke liker. Det gir plusspoeng om hun har nevnt noe hun liker å gjøre eller har lyst å gjøre, og så gjør dere det sammen. Om dette lar seg gjøres på en 2. date da. Litt tidlig med gaver, men etter noen dates er blomster et trygt og hyggelig valg, om du har ønske om å gi noe. Anonymkode: 805a0...5b7 2
belle_ Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Enig med en over her. For meg har det ingenting å si hvor daten finner sted, eller hva vi gjør. Det viktigste er den personlige kjemien, at alt bare klaffer. Har vært på voldsomme dates tidligere, med dyre middager, eller ting som har vært planlagt til minste detalj. Drømmemannen møtte jeg over en fredagspils med felles venner. Vår første date ble middag hos han, så var jeg solgt. Vi pratet i ett sett, lo masse sammen, likte de samme tingene osv. Alt som skal til, kjemi! 2
annebanane Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 En date er virkelig vellykket når tiden går så raskt fordi vi har så mye å prate om, vi er komfortable med hverandre, og det ofte er en slags seksuell spenning der (uten at det nødvendigvis har skjedd noe særlig). Datesettingen har lite å si om dette er på plass. 2
tannfortunge Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Det er ingen oppskrift på tiltrekning. Det handler om kjemi. 1
Derpderp Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Jeg synes et kleint øyeblikk eller to er helt greit, dersom det er tidlig i datinga. For meg er det greit med ei melding etter daten hvor han bekrefter at han hadde det hyggelig, jeg kan være litt dårlig på å oppfatte interesse og slår det for fra meg om jeg ikke får tilbakemelding. 3-dagers regel? Ikke her i gården. På selve daten anser jeg den som vellykket om vi ler mye. De første datene for meg er for å sjekke kjemien og ha det gøy, jeg prøver å unngå å gå inn i intervjumodus. Det irriterer meg når jeg er på en date og føler at jeg er på jobbintervju eller skal presses opp i et hjørne fordi andreparten vil ha vår evt femårsplan ferdig på bordet i løpet av de to første timene vi møtes. Det er HELT turnoff dersom han snakker negativt om andre damer, ekser eller mediumet vi har møttes på. Møte en tinderdate som synes tinder er en hookeapp og damene ser forferdelige ut, kler seg som horer, er overfladiske and so on... Spar deg. Ellers setter jeg pris på å gjøre noe, jeg liker ikke å spise eller gå på kino de første gangene.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 En vellykket date for meg er en date som ender med at jeg kan tre meg nedpå en deilig stor kuk. Hilsen tinder-Gunda Anonymkode: 02b88...bde
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Kan hende jeg er feil aldersklasse siden jeg er i 40-årene, men jeg syns det er greit med en eller annen form for aktivitet på de første datene, da det kan bli litt anstrengt å bare sitte rett ovenfor hverandre å prate. Så å gå en tur, gjerne med medbrakt kaffe eller mulighet for en tur på cafe i etterkant om praten går fint, eller sånt som bowling, biljard eller annet der man kan gjøre noe mens man snakker sammen. Man slipper intens blikkontakt og slapper gjerne litt mere av. Ellers er en god date når praten flyter greit og man føler man har mye å snakke om. Felles interesser m.m. Og får man inn litt småflørt så er det også supert. Og så liker jeg at mannen er tydelig på om han ønsker å se meg igjen eller ikke. Og neste date bør komme så raskt som mulig egentlig. Er man interessert så er det ingen grunn til å vente. Jeg vil gjerne ha en klem eller to på første date, og på 2. date (eller på første om daten går veldig bra) så er det hyggelig at han sier at han har lyst på et kyss og spør om det er greit (evt om det bare skjer naturlig, men det skader absolutt ikke å spørre, for man kan missforstå settingen). Det er viktig at mannen er litt på og viser interesse. Men samtidig er gentleman og ikke presser på for mye. Hehe, det er ikke lett å være mann heller ser jeg. Anonymkode: 7caa4...b79
Gjest O.G. Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Den perfekte daten er når kjemien er på plass og samtalen flyter uanstrengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå