Minamemina Skrevet 15. januar 2017 #1 Del Skrevet 15. januar 2017 Hei. Igår startet jeg på jobben klar 22.00 og jobbet til idag klokken 07.00. Var hjemme rundt 8 og sovnet rundt 9. Våknet kl 15. Da fikk jeg ikke sove mer. Nå føler jeg meg nesten bakfull. Hva kommer det av? Jeg jobbet samme tiden på fredagen. Det er mine 2 første nattvakter. Har jeg fått for lite søvn? Våknet 15 idag. Var hjemme fra jobb 08 00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Del Skrevet 15. januar 2017 Det er vel naturlig å føle seg litt ute av det når man har døgnet og ikke er vant med det, vil jeg tro. Anonymkode: bbcce...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tannfortunge Skrevet 15. januar 2017 #3 Del Skrevet 15. januar 2017 Helt normalt når man jobber nattevakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Del Skrevet 15. januar 2017 Overtrøtt og dehydrert? Anonymkode: 833c6...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 16. januar 2017 #5 Del Skrevet 16. januar 2017 Jeg føler meg bakfull om jeg ikke har fått nok søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 17. januar 2017 #6 Del Skrevet 17. januar 2017 Sånn ble jeg også da jeg jobbet nattevakt. Ble uvel av å presse meg til å ikke følge den naturlige døgnrytmen. Det har ikke bare med antall timer søvn å gjøre, det har med den hormonelle rytmen i kroppen gjennom døgnet å gjøre også, og mangel på dagslys. F.eks. varierer aktiviteten i fordøyelsessystemet gjennom døgnet, og en del nattarbeidere får trøbbel med magen. Jeg fungerte overhode ikke, og det ødela livskvaliteten min. Så jeg kan ikke ha natt-jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 17. januar 2017 #7 Del Skrevet 17. januar 2017 På 15.1.2017 den 18.06, Minamemina skrev: Hei. Igår startet jeg på jobben klar 22.00 og jobbet til idag klokken 07.00. Var hjemme rundt 8 og sovnet rundt 9. Våknet kl 15. Da fikk jeg ikke sove mer. Nå føler jeg meg nesten bakfull. Hva kommer det av? Jeg jobbet samme tiden på fredagen. Det er mine 2 første nattvakter. Har jeg fått for lite søvn? Våknet 15 idag. Var hjemme fra jobb 08 00 Helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. februar 2017 #8 Del Skrevet 2. februar 2017 Flere faktorer kan gjøre så du får en "beruselse" på lik linje med alkoholpromille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå