Gjest Axl Rose Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hun var jo blitt bedre, beklaget seg over det som skjedde og innrømmet at hun fortsatt har følelser for meg.. Vi ble enige om å samarbeide og være venner for barnet sin del. Så ble vi enig om sist uke at jeg skulle ha ungen fra i dag til tirsdags kveld. For hun reiser til en venninne som fyller år og vil ikke dra barnet med dit selv om det ikke er så lang reis. Er tross alt et selskap uten barn og baby skriking. Uansett har jeg ventet på sønnen min i hele dag. Gledet meg til å få se han igjen. Nå fikk jeg nylig melding fra henne at moren hennes har gutten i stedet og at hun er reist. Moren lovde å ha barnet til tirsdag. Jeg kunne stikke innom hvis jeg ville.. Jeg har ikke svart for da kommer det bare noe stygt fram. Hva i helvete gir henne rett til å gjøre sånt? Når ting begynner å bli bra så skal hun gjøre meg fly forbanna igjen. Det kvinnemennesket gjør meg nedfor! Når jeg er nedfor fra før av. Hun vet det og jeg tror hun nyter dette. Helvetes kvinnfolket prøver sikkert å få meg bort. Så nå sitter jeg her med røyken i munnen og planlegger hvordan jeg skal ta henne skikkelig. Ja noe må gjøres. Hun må få høre dette når vi har planlagt sammen og plutselig gjør hun noe helt annet..
Gjest Superbruker7 Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Kjipern, men du lever tydeligvis på hennes nåde så da får du smiske med henne om du ønsker å ha ungen hos deg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 "Ta henne skikkelig" Ja det gjør saken bedre. Det blir bra for sammarbeidet. Det kommer til å bli en flott oppvekst for sønnen din med en far som konstant skal ta hevn. Kom dere til familievernkontoret å få satt opp en skikkelig sammværsavtale. Anonymkode: aa1e7...7ce 13
Gjest Cyrus Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 He who seeks vengeance should be digging two graves... Tenk på hva som er best for guttungen!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Takler du oppgaven å passe på et barn i to dager da? De krever mye og han er vel ganske liten sønnen din, er han ikke? Anonymkode: 1c897...a54 1
MissPierce Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Hvor mange bruker navn har du egentlig nå? 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Hun bør jo ikke være borte fra en så liten baby i to dager uansett om det er du eller moren som skal passe ham. Anonymkode: ddf13...1ee 2
Ananas. Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Eller så tenker du at det var dårlig gjort av henne, dropper hevn, og benytter anledningen til å være så mye sammen med sønnen din som mulig når han er hos bestemoren, slik at både bestemor og mor ser at du stiller opp og tar ansvaret alvorlig også når alt ikke ble som du tenkte. Skjønner at du er frustrert, men det er i sånne situasjoner du må velge hva slags pappa du skal være: En som gjør samarbeidet enda vanskeligere, eller en som prioriterer barnet sitt foran det å lage ytterligere konflikt. 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 Hvor gammel er eksen din Booty? Hvis hun er veldig ung, stoler hun vel bare mer på mora enn deg med ungen.. Har du hatt babyen på overnatting før? Anonymkode: 2ea6b...a5b 2
exictence Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Kan det være at din eks trodde at du egentlig ville være barnefri denne helgen? Dere hadde fått en god tone, og kanskje hun trodde at derfor sa du ja til å ha barnet fra i dag til tirsdag bare for å være hyggelig mot henne og sønnen? Og når så hennes moren kanskje mer enn gjerne vil ha sønnen, det passet kanskje veldig godt denne helgen, så tenkte hun at det var sikkert fint for deg? Jeg hadde valgt å se på det positivt. Men er enig med deg at en avtale er en avtale. Da burde hun i hvert fall spørre deg først, og gi beskjed så raskt som mulig. Hvis du vil ha et positivt samarbeid, ville jeg i hvert fall prøvd å være positivt innstilt. Sagt i fra om at du hade gledet deg og ventet, og spurt om hvorfor det ble som det ble (i en hyggelig tone). Så ville jeg sagt at du synes det er viktig at dere holder dere til avtaler, og at dere lufter ting til hverandre før dere gjør noen endringer i avtaler dere har gjort. Jeg kan love deg at ingenting blir bedre av å være sint og hissig.
Gjest Axl Rose Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Eksen er 24 år. Det er hun som bestemmer alt og snurrer alle rundt lillefingern. Hvis det gjentar seg mer at hun lover og lyg så orker jeg faen ikke mer av det. Ja en avtale er en avtale. Jeg aner ikke hva hun prøver på men noe må det være. Ikke så enkelt å se positivt på det heller. Jeg takler fint å passe barn. Er ofte barnevakt til de jeg er onkel til i flere dager og netter. Ja til og med ei venninne sitt barn har jeg passet. Dette vet eksen godt. Så hvorfor skulle jeg ikke taklet det med mitt eget barn?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #12 Skrevet 15. januar 2017 Er ikke babyen nesten nyfødt da? Kanskje hun synes at det er tryggere at moren har barnet i flere dager mtp hun har erfaring med spebarn, mere enn hva du har, og mtp de problemene du har hatt tidligere (dette er ikke spekulasjoner, men ting som ts har vært åpen om her på forumet i mange mange innlegg) med en veldig ustabil livsstil og temperament. Anonymkode: c6297...dbc 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #13 Skrevet 15. januar 2017 Ser du har laget en tråd om at du er/var syk. Vet hun om dette? Ikke bra for en så ung baby å være hos en syk far. Smittefare og alt det der. Anonymkode: b8f6a...9c3 2
Silfen Skrevet 15. januar 2017 #14 Skrevet 15. januar 2017 Du er, ut fra hva du selv skriver gjennom flere tråder, ikke kapabel som omsorgsperson. Så her gjør hun det helt rette. 3
VeronicaSelina Skrevet 15. januar 2017 #15 Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, Bootyhunter skrev: Hun var jo blitt bedre, beklaget seg over det som skjedde og innrømmet at hun fortsatt har følelser for meg.. Vi ble enige om å samarbeide og være venner for barnet sin del. Så ble vi enig om sist uke at jeg skulle ha ungen fra i dag til tirsdags kveld. For hun reiser til en venninne som fyller år og vil ikke dra barnet med dit selv om det ikke er så lang reis. Er tross alt et selskap uten barn og baby skriking. Uansett har jeg ventet på sønnen min i hele dag. Gledet meg til å få se han igjen. Nå fikk jeg nylig melding fra henne at moren hennes har gutten i stedet og at hun er reist. Moren lovde å ha barnet til tirsdag. Jeg kunne stikke innom hvis jeg ville.. Jeg har ikke svart for da kommer det bare noe stygt fram. Hva i helvete gir henne rett til å gjøre sånt? Når ting begynner å bli bra så skal hun gjøre meg fly forbanna igjen. Det kvinnemennesket gjør meg nedfor! Når jeg er nedfor fra før av. Hun vet det og jeg tror hun nyter dette. Helvetes kvinnfolket prøver sikkert å få meg bort. Så nå sitter jeg her med røyken i munnen og planlegger hvordan jeg skal ta henne skikkelig. Ja noe må gjøres. Hun må få høre dette når vi har planlagt sammen og plutselig gjør hun noe helt annet.. Hun skal holde det hun lover. Og du er faren. Regner med at du er skikket til å ha barnet. Og dermed så skal du ha rett på å ha barnet du også
VeronicaSelina Skrevet 15. januar 2017 #16 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Eksen er 24 år. Det er hun som bestemmer alt og snurrer alle rundt lillefingern. Hvis det gjentar seg mer at hun lover og lyg så orker jeg faen ikke mer av det. Ja en avtale er en avtale. Jeg aner ikke hva hun prøver på men noe må det være. Ikke så enkelt å se positivt på det heller. Jeg takler fint å passe barn. Er ofte barnevakt til de jeg er onkel til i flere dager og netter. Ja til og med ei venninne sitt barn har jeg passet. Dette vet eksen godt. Så hvorfor skulle jeg ikke taklet det med mitt eget barn? Hadde faktisk gått til et familierådgivningskontor eller advokat og tatt dette opp om hun ikke samarbeider.
Gjest Axl Rose Skrevet 15. januar 2017 #17 Skrevet 15. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser du har laget en tråd om at du er/var syk. Vet hun om dette? Ikke bra for en så ung baby å være hos en syk far. Smittefare og alt det der. Anonymkode: b8f6a...9c3 Er frisk nå da, og nei hun visste ikke om det.
fuglekvitter__ Skrevet 15. januar 2017 #18 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, MissPierce skrev: Hvor mange bruker navn har du egentlig nå? Jeg har bare et på kg. Det er flere som er lei av at mange har mange brukernavn, og de ble rapportert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå