Gå til innhold

Silikonspørsmål

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har lagt inn silikon gjennom brystvortene her? Lurer på om det er større fare for å få nedsatt følelse da? Amming er jeg ikke så bekymret for, for jeg har to barn og er fornøyd med det. Skal opereres på Klinikk Stokkan, og der sa de at de vanligvis gjør det gjennom brystvortene, men at jeg fikk lov til å velge.

En annen ting med Stokkan, er at de ikke har den "garantien" som andre klinikker i Osloområdet opererer med. Om noe skal gå galt, f.eks. kapsling eller sånn "dobbel-fold", så er det jo ingen sin skyld, sa de, og jeg må betale selv for å rette opp :-? . Ikke så veldig betryggende, men Stokkan er den nærmeste klinikken.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Tror Dina har gjort det gjennom brystvorten...send henne en PM du....

Når det gjelder det klinikken sier om at det ikke er noens feil hvis det går galt så da må du selv betale for en ny operasjon ville jeg tatt som veldig negativt om den klinikken!! Da bille jeg undersøkt andre muligheter. Selv om det er liten sjanse for at det skal gå galt er det veldig greit å ha den tryggheten det gir å vite at de retter opp eventuelle feil. Flybiletten til en av disse klinikkene er billigere enn en ny operasjon......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...