AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Det mener jeg, ærlig og oppriktig! Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er en av dem som må på "date", er så glad for at jeg ikke er en singel og desperat kvinne på jakt etter "den perfekte mannen/det perfekte farsemnet". Jeg er ferdig med jakta og kan hvile med bena på bordet, er 26 (snart 27) år, gift, har unger, hjem, bil. Mangler bare hund Men hadde ikke jeg hatt dette, og vært singel, så hadde jeg vært singel.. for alltid, mest sannsynlig. Jeg er sær og uvanlig, ikke den gjengse kvinnen du finner på kjøpesenteret. Jeg er bare for rar og merkelig, for hvermannsen. Mannen min godtar meg for den jeg er, på godt og vondt, og jeg stoler 100% på ham. Men det tok lang tid før jeg gjorde det, og da vi møttes var jeg egentlig ikke på leit etter kjæreste i det hele tatt, det skjedde bare fordi vi hadde så god kjemi. Aldri vært guttegæren, aldri vært den som har flydd med gutter. Såklart har jeg hatt mine forelskelser, og så videre, men hvis jeg sammenligner meg selv med noen av mine venninner, så er jeg unormal. Mange jeg vet om har flydd fra mannfolk til mannfolk, slår opp pga bagateller, skal finne seg en ny en. Er singel, får kjæreste, slår opp. Repeat. Jeg føler det er normalen. Jeg tror helt ærlig ikke at jeg ville hatt en sjans på "markedet", med de skyhøye forventningene stort sett alle har idag. JEG, personlig, har ikke særlig høye forventninger i det hele tatt. Det er bare det at jeg er så merkelig, og har så dårlig selvbilde, så hadde nok forblitt singel til evig tid. Jeg er ikke den som tar initiativ eller jakter på noen, det er bare ikke meg. Husker enkelte gutter klagde over det, jeg tok ikke et hint. Jeg var kostbar osv. Jeg var egentlig bare utrolig passiv. Hva tenker du om temaet? Alle kan selvsagt svare, men særlig du som HAR kjæreste (over mange år), og som føler deg trygg i forholdet. Tror du at du hadde vært en gutte/damemagnet som singel? Eller hadde du, som jeg, blitt singel til evig tid? Anonymkode: bf376...7d7
Cathrine88 Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Jeg er en gutte/damemagnet som gift, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Jeg tuller. Litt. Men finnes ikke passiv og tar gjerne initiativ. Problemet er vel å finne en man faktisk passer sammen med. 6
Cordelia Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Haha, har ofte fundert på det omvendte jeg. Hva hadde skjedd hvis jeg hadde vært i et langt forhold istedet for langtidssingel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mener jeg, ærlig og oppriktig! Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er en av dem som må på "date", er så glad for at jeg ikke er en singel og desperat kvinne på jakt etter "den perfekte mannen/det perfekte farsemnet". Jeg er ferdig med jakta og kan hvile med bena på bordet, er 26 (snart 27) år, gift, har unger, hjem, bil. Mangler bare hund Men hadde ikke jeg hatt dette, og vært singel, så hadde jeg vært singel.. for alltid, mest sannsynlig. Jeg er sær og uvanlig, ikke den gjengse kvinnen du finner på kjøpesenteret. Jeg er bare for rar og merkelig, for hvermannsen. Mannen min godtar meg for den jeg er, på godt og vondt, og jeg stoler 100% på ham. Men det tok lang tid før jeg gjorde det, og da vi møttes var jeg egentlig ikke på leit etter kjæreste i det hele tatt, det skjedde bare fordi vi hadde så god kjemi. Aldri vært guttegæren, aldri vært den som har flydd med gutter. Såklart har jeg hatt mine forelskelser, og så videre, men hvis jeg sammenligner meg selv med noen av mine venninner, så er jeg unormal. Mange jeg vet om har flydd fra mannfolk til mannfolk, slår opp pga bagateller, skal finne seg en ny en. Er singel, får kjæreste, slår opp. Repeat. Jeg føler det er normalen. Jeg tror helt ærlig ikke at jeg ville hatt en sjans på "markedet", med de skyhøye forventningene stort sett alle har idag. JEG, personlig, har ikke særlig høye forventninger i det hele tatt. Det er bare det at jeg er så merkelig, og har så dårlig selvbilde, så hadde nok forblitt singel til evig tid. Jeg er ikke den som tar initiativ eller jakter på noen, det er bare ikke meg. Husker enkelte gutter klagde over det, jeg tok ikke et hint. Jeg var kostbar osv. Jeg var egentlig bare utrolig passiv. Hva tenker du om temaet? Alle kan selvsagt svare, men særlig du som HAR kjæreste (over mange år), og som føler deg trygg i forholdet. Tror du at du hadde vært en gutte/damemagnet som singel? Eller hadde du, som jeg, blitt singel til evig tid? Anonymkode: bf376...7d7 Ja, du får nyte det så lenge det varer. I følge andre her er alt motsatt. Nei da... Jeg ønsker deg all lykke. Jeg skal også ha hund. Å legge beina på bordet så er alt gjort? Det er vel ingen garanti for et godt ekteskap? Anonymkode: 7e255...311 3
fuglekvitter__ Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Cathrine88 skrev: Jeg er en gutte/damemagnet som gift, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Jeg tuller. Litt. Men finnes ikke passiv og tar gjerne initiativ. Problemet er vel å finne en man faktisk passer sammen med. Hvorfor kan dere ikke legge ut kontaktannonse om dette hvis dere vil finne en ny mann eller en kjæreste, eller melde dere på gift med første blikk? Jeg har mer troen på at sånt skjer naturlig.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 4 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg er en gutte/damemagnet som gift, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Jeg tuller. Litt. Men finnes ikke passiv og tar gjerne initiativ. Problemet er vel å finne en man faktisk passer sammen med. Du imponerer meg bare mer og mer. Du er 28 år. Du har 10 unger +. Du er en guttemagnet (til og med damemagnet), noe som er naturlig med tanke på at du har 10 unger eller mer. Anonymkode: b1390...906
Cathrine88 Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du imponerer meg bare mer og mer. Du er 28 år. Du har 10 unger +. Du er en guttemagnet (til og med damemagnet), noe som er naturlig med tanke på at du har 10 unger eller mer. Anonymkode: b1390...906 Hvis du leser hovedinnlegget ser du at TS faktisk stiller spørsmålet " Tror du at du hadde vært en gutte/damemagnet som singel?" og ettersom dette er skråblikkforumet svarte jeg på nettopp det, om enn ikke så veldig seriøst. Har jeg ti unger eller mer? Hvor? Det er sikkert mulig for en løvemamma med tre kull, men du er klar over at profilbildet ikke egentlig er av meg? 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Har det som deg TS. Jeg er også rar. De vennene jeg har nå fikk jeg på barneskolen. Ikke så mange, men uten disse ville jeg nok vært venneløs. Samme med mannen min, han traff jeg på vgs for 15 år siden. Uten han hadde jeg nok vært singel. Jeg har rett og slett problemer med å inngå og opprettholde relasjoner til andre mennesker. Og jo eldre jeg blir jo vanskeligere synes jeg det er. Men om jeg plutselig skulle bli singel, tror jeg faktisk jeg kunne fått meg en ny mann hvis jeg absolutt ville ha en. Men nye venner tror jeg bare er å glemme. Anonymkode: b7def...e04 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 12 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg er en gutte/damemagnet som gift, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Jeg tuller. Litt. Men finnes ikke passiv og tar gjerne initiativ. Problemet er vel å finne en man faktisk passer sammen med. Flørter du med andre når du er gift? 12 timer siden, Cordelia skrev: Haha, har ofte fundert på det omvendte jeg. Hva hadde skjedd hvis jeg hadde vært i et langt forhold istedet for langtidssingel. Hehe Hadde vel vært fint? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du får nyte det så lenge det varer. I følge andre her er alt motsatt. Nei da... Jeg ønsker deg all lykke. Jeg skal også ha hund. Å legge beina på bordet så er alt gjort? Det er vel ingen garanti for et godt ekteskap? Anonymkode: 7e255...311 Hva tenker du på? Hva er motsatt? Vi var sammen i 8 år før vi giftet oss. Hatt endel kriser for å si det sånn. Visste hva vi gikk til ! Godt vant med inngrodde vaner. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det som deg TS. Jeg er også rar. De vennene jeg har nå fikk jeg på barneskolen. Ikke så mange, men uten disse ville jeg nok vært venneløs. Samme med mannen min, han traff jeg på vgs for 15 år siden. Uten han hadde jeg nok vært singel. Jeg har rett og slett problemer med å inngå og opprettholde relasjoner til andre mennesker. Og jo eldre jeg blir jo vanskeligere synes jeg det er. Men om jeg plutselig skulle bli singel, tror jeg faktisk jeg kunne fått meg en ny mann hvis jeg absolutt ville ha en. Men nye venner tror jeg bare er å glemme. Anonymkode: b7def...e04 Jeg kunne også fått meg en mann, hvis jeg gikk inn for det, men poenget mitt er at jeg ikke hadde gått inn for det. Jeg hadde ikke villet det 100%, jeg hadde vært redd, usikker og så videre. Jeg er litt sånn at en partner, er for livet. Selv om man skiller seg. Godt du har en mann da Anonymkode: bf376...7d7
Cathrine88 Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Flørter du med andre når du er gift? Nei, men jeg blir lett kjent med folk. Jeg tviler veldig sterkt på at du, hvis du ble singel i en alder av 26, aldri ville klart å finne en mann som både likte og aksepterte særegenhetene dine, og som du likte tilbake og etterhvert ble sikker på. Jeg tror rett og slett ikke på konseptet med at det kun finnes en eneste "den rette" og at hvis man mister, eller aldri finner, den personen er man dømt til å være singel til evig tid. Jeg håper og tror at forholdet mitt varer resten av livet, men dersom det ikke skulle gjøre det tror jeg absolutt at jeg kunne ha inngått et nytt forhold. 4
exictence Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Jeg blir veldig lett kjent med folk og får både nye venner og har gamle venner. Men er ikke sikkert jeg hadde truffet en mann jeg ville slått meg til ro med nå hvis jeg var singel. Jeg er har vært gift i 16 år. Jeg er glad jeg ikke er ung i lenger, hvis det er det du tenker på. Tror det er alderen som gjør at man som ung gjerne vil treffe den rette, har forventninger, har selv komplekser, opplever press osv. Glad den tiden er forbi. Hver alder har sin sjarm. Nyt der du er. 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Synes folk må slutte å framstille det som at det å være singel er den verste skjebne et menneske kan utsettes for.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #13 Skrevet 16. januar 2017 Jeg var evig singel frem til jeg traff han som nå er samboeren min, rett før jeg fylte 33. Det var første gang jeg følte noe slikt for et annet menneske. Jeg har aldri vært interessert gutter. Jeg har hatt lyst til å bli forelsket, rett og slett fordi jeg ønsker meg familie. Men jeg følte null og nada tiltrekning og interesse for de jeg prøvde å date. Ikke var det kjempemange som viste interesse for meg heller. Så jeg kunne lett endt opp som evig singel. Anonymkode: e34e0...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #14 Skrevet 16. januar 2017 Jeg tror helt ærlig ikke at jeg hadde hatt store problemer med å finne en ny mann, da jeg nærmest alltid har hatt nok av interesserte menn rundt meg. Problemet er mer at jeg virkelig ikke er i den fasen av livet at jeg hadde orket dating, usikkerhet, bli kjent i familiene osv... Det er så utrolig behagelig å ha en livspartner man stoler fult på og som man trives med. Kvinne 32 år, gift Anonymkode: be235...a52
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2017 #15 Skrevet 16. januar 2017 3 timer siden, Cathrine88 skrev: Nei, men jeg blir lett kjent med folk. Jeg tviler veldig sterkt på at du, hvis du ble singel i en alder av 26, aldri ville klart å finne en mann som både likte og aksepterte særegenhetene dine, og som du likte tilbake og etterhvert ble sikker på. Jeg tror rett og slett ikke på konseptet med at det kun finnes en eneste "den rette" og at hvis man mister, eller aldri finner, den personen er man dømt til å være singel til evig tid. Jeg håper og tror at forholdet mitt varer resten av livet, men dersom det ikke skulle gjøre det tror jeg absolutt at jeg kunne ha inngått et nytt forhold. Beklager, det var asterix jeg tenkte på, ikke deg. Dere har begge løver som avatar Anonymkode: b1390...906
Cathrine88 Skrevet 16. januar 2017 #16 Skrevet 16. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, det var asterix jeg tenkte på, ikke deg. Dere har begge løver som avatar Anonymkode: b1390...906 Jeg tror hun har en puma, men jeg skjønner forvirringen.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Skrevet 17. januar 2017 15 timer siden, Cathrine88 skrev: Jeg tviler veldig sterkt på at du, hvis du ble singel i en alder av 26, aldri ville klart å finne en mann som både likte og aksepterte særegenhetene dine, og som du likte tilbake og etterhvert ble sikker på. Jeg tror rett og slett ikke på konseptet med at det kun finnes en eneste "den rette" og at hvis man mister, eller aldri finner, den personen er man dømt til å være singel til evig tid. Jeg er ikke TS. Jeg tror heller ikke på at det bare finnes en eneste rette, men for mange av oss så er det fortsatt veldig få rette sammenlignet med de vi faktisk møter og da kan man nok fort gå et tiår uten å møte en man matcher med. Anonymkode: ac1af...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #18 Skrevet 17. januar 2017 På 15.1.2017 den 17.47, AnonymBruker skrev: Det mener jeg, ærlig og oppriktig! Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er en av dem som må på "date", er så glad for at jeg ikke er en singel og desperat kvinne på jakt etter "den perfekte mannen/det perfekte farsemnet". Jeg er ferdig med jakta og kan hvile med bena på bordet, er 26 (snart 27) år, gift, har unger, hjem, bil. Mangler bare hund Anonymkode: bf376...7d7 Hilsen faktisk evig singel. Anonymkode: 5b8cd...2e7 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #19 Skrevet 17. januar 2017 På 15.1.2017 den 18.24, Cathrine88 skrev: Jeg er en gutte/damemagnet som gift, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Jeg tuller. Litt. Men finnes ikke passiv og tar gjerne initiativ. Problemet er vel å finne en man faktisk passer sammen med. Er du gift nå? Anonymkode: 6b8c2...f17
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #20 Skrevet 17. januar 2017 20 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Synes folk må slutte å framstille det som at det å være singel er den verste skjebne et menneske kan utsettes for. Åh.. du er så klok ass Anonymkode: bf376...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå