AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei! Jeg vil gjerne høre fra deg som har gått eller går på VID/Diakonhjemmet. Eller andre som har informasjon om dette Jeg ønsker å starte på deltidsutdanningen sosialt arbeid, men lurer på om folk er fornøyde med skolen.. Og hvordan deltidsløpet er lagt opp i forhold til heltidsløpet. Jeg trives best i mindre klasser, vet at det er rundt 90 på heltidskullet, så håper det er litt færre på deltid. Jeg er i 20-åra, men trives med folk som er litt eldre enn meg. Er det mye pålagt kollokviegrupper eller er dette frivillig? Er det mye fremføringer? Får helt hetta av fremføringer, men får vel ikke unngått dette. Kanskje det er mulig med noen tilpasninger? Tusen takk for svar på forhånd Anonymkode: 0a261...670
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Vet ikke noe om sosialt arbeid, eller deltidsstudie - men kan si at jeg elsker VID som skole, er superfornøyd. Lærerne er så jordnære og snille, respekterer oss og hjelper til med alt vi lurer på Anonymkode: 57fb8...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå