Gå til innhold

Hvordan ikke være teit på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg var på date med ei jente (er jente selv). Vi hadde snakket ganske mye først, og jeg syntes hun var kjempesøt og jeg likte henne veldig godt allerede. Jeg visste at hun var litt interessert også, og også at hun også er litt tilbakeholden på datingfronten. Men på date var jeg selvfølgelig ganske nervøs og og sa masse teite ting. På andre date var jeg om mulig enda med nervøs og følte at jeg var skikkelig teit i ettertid. Hun skrev master og var veldig opptatt, så det gikk ganske lenge mellom datene, og det ble liksom ikke noe mer (sikkert pga ikke så hyppig kontakt + at jeg var skikkelig teit). Mehhh. Så hvordan kan jeg unngå å være skikkelig nervøs og teit før/under en date med noen jeg liker? Føler jeg ødelegger for meg selv hver gang!

Anonymkode: 408c8...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av venninnene mine sier at de av og til tar et glass vin før de skal på date. På den måte roer de nervene en smule. Så hvis du er gammel nok og det passer inn, hvorfor ikke prøve det? 

Skrevet
18 minutter siden, Blue Sapphire skrev:

Mange av venninnene mine sier at de av og til tar et glass vin før de skal på date. På den måte roer de nervene en smule. Så hvis du er gammel nok og det passer inn, hvorfor ikke prøve det? 

Det var et godt forslag! Får vurdere det, selv om jeg egentlig er totalavholds (i fare for å utlevere meg selv for mye). Får håpe ikke dama er på kg :P

Anonymkode: 408c8...0ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...