Gå til innhold

MATBOKS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sistema er BEST. Har forresten også langsmale bokser :) Pølser til tur pleide jeg å sende med i en plastpose (brødpose)...

Anonymkode: d800a...fc9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sistema er BEST. Har forresten også langsmale bokser :) Pølser til tur pleide jeg å sende med i en plastpose (brødpose)...

Anonymkode: d800a...fc9

Jeg og, men det er upraktisk. Blir så mye søppel

Anonymkode: f2929...9b3

Skrevet

Jeg har Babuska boksene fra tupperware, vasket i maskin på 50-70 grader uten å ta skade av det, hatt mine i snart ti år. Hvis du spør på fb om noen kjenner noen som selger tupperware så dukker det fort opp konsulenter, også mange som har egne sider.

Anonymkode: 06dcb...cd1

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det? Har da sannelig sendt med pølser (stort sett) hver turdag, hele året, de siste to årene ;)

Anonymkode: f2929...9b3

TURDAG..  Litt annerledes en å sende pølser i matpakken barna spise med andre barn rundt matbordet.  Da har nok alle de andre pølser på turdag og.   Det er Norge og janteloven leve lenge i barnehager.  

Anonymkode: 57153...3a2

Skrevet

Vi har hatt mange forskjellige opp igjennom årene, og de jeg er mest fornøyd med er faktisk noen gjennomsiktige med farget lokk fra rema 1000. Tror de koster rundt 30 kr, tåler mye juling og tåler vaskemaskin. Plass til 5 skiver. Har kjøpt en hel haug. Min erfaring er at matbokser med sånn låsemekanisme fort blir ødelagt, knekker i låsen. De som har lokk man trykker på (type tupperware) tåler mye mer. 

Anonymkode: ee4b3...ba3

Skrevet

Vi har vel 10-12 Sistema matbokser, ulike typer til ulikt bruk. Ikke en eneste har fått ødelagt låsemekanismen, selv etter flere års daglig bruk og daglig vask i oppvaskmaskin. Vi kjøper rett og slett ikke andre matbokser lenger. 

Skrevet

Etter år med stablekaos med bokser og lokk i diverse varianter så sverger jeg til IKEA sine blå bokser. Nå er barna mine skolebarn og trenger ofte 4 skiver hver pluss frukt. Da fungerer disse utmerket. Fant dem ikke på nettsiden nå, men de har uansett div matbokser. Cluet er å kjøpe en stabel like bokser slik at de kan stables og lokkene passer alle sammen. 

Skrevet

Sverger til sistema matboksene. Har hatt mange matbokser over årene, og sistema boksene er de som tåler en støyt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...