AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Uansett sport, nesten uansett alder, og nesten uavhengig av om trenere selv er mann/kvinne; er det noen forskjeller? Anonymkode: c87ae...d5f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Bring Up My Post Anonymkode: c87ae...d5f
Ekne Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 Hei! Jeg er mann og trener for et jentelag. Vi er jenter fra 2-3-og 4 klasse. Vil si det er ikke stor forskjell på å trene jente og guttelag. Samme hva du trener må du spille på lag med de du trener eller så ender du opp uten lag. Barneidrett i mine øyne er og la spillerne selv bestemme mye og du litt, da kommer du langt og spillerne enda lenger. det er mine erfaringer så langt i iallefall.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #4 Skrevet 16. oktober 2017 Hva mener du med forskjeller? Anonymkode: b2443...13c
bobleplast_ Skrevet 18. oktober 2017 #5 Skrevet 18. oktober 2017 Jenter er som regel mer sensitive, og tåler ikke like hard kritikk som gutta. Mange jenter driver med idrett fordi de syns det er gøy og sosialt, og ikke alle er så konkurransepregede som enkelte gutter kan bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå