AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hei Vi har vært hos Stork for inseminasjon for tredje gang nå. Dette var den 10.01. Har i ettertid kjent stkking i underlivet, brystene og nederst i magen. Ømme bryster har jeg og(pleier å ha det etter el.) Også en del menssmerter selv om det fortsatt er en stund til jeg skal ha mensen. Har lest litt rundt at dette kan være tegn på at livmor utvider seg og begynner å gjøre seg klar. Men alt dette kjente jeg også forrige gang vi hadde vært å gjort en inseminasjon og da var graviditetstesten negativ. Så redd for at den skal være det denne gangen også. Føler ikke at jeg kan stole på kroppen min liksom 😛 skjønner ikke hvorfor kroppen min lurer meg på den måten 😛 gruer meg litt til å ta graviditetsest den 24 😨 noen som har vært borti lignende? Anonymkode: 7edb7...e64
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Tålmodighet.. Lykke til med testing! Håpe det gikk bra denne gangen, men umulig å si om du er gravid Anonymkode: f04cc...7df
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Hormonene man får i forbindelse med inseminasjon fører til mange "symptomer". Man kan ikke stole på stikninger, kvalme, ømme bryster eller noen andre ting. Så det er bare å vente på testdato. Lykke til! Anonymkode: 7d1ae...202
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Gravidsymptomer og pms-symptomer er veldig likt. Hvis du går på hormoner, så gir de også like bivirkninger/symptomer som gravidsymptomer. Jeg var igjennom ivf før jul og klarte å legge fra meg symptom-jaget, som jeg har brent meg på en x-antall ganger før. Det hjelper liksom ikke å tenke på seg ørten symptomer. Man blir ikke gravid av det. Anonymkode: d8102...1d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå