Gå til innhold

Allergisk reaksjon av squirting.....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Som emnet tilsier, så har jeg datet ei i flere måneder nå og hun er ei som squirter og det har jeg aldri opplevd ved tidligere sexpartnere før nå. Men så kommer det også et problem med det, jeg får rett og slett en allergisk reaksjon på penishodet etter å ha samleie uten kondom. Gjerne dagen etter, hvor det oppstår utslett og kløe. Jeg har aldri opplevd det tidligere, og fastlegen kunne konstantere at det er eksem etter jeg testet meg for alle type kjønnsykdommer, og at det er en allergisk reaksjon på huden på penishodet. Vanskelig for legen å si hva årsaken er, men kunne ikke utelukke problemstillingen. Partneren har også testet seg og er uten kjønnsykdommer.

Noen andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: 5cb19...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tatt henne slik at du blir sår. Så kommer det urin (squirt) på penishodet. Blir som å tisse på sår eller sår hud. Urin inneholder syrer. 

Anonymkode: 0196f...397

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Lawyer skrev:

Jeg kan selv få kløe etter at jeg squirter. Tror det er pga mye fuktighet og friksjon

Av selve squirtingen eller hvis du penetreres igjen etter å ha squirtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amtech skrev:

Av selve squirtingen eller hvis du penetreres igjen etter å ha squirtet?

Det er ikke lett å vite om det skyldes det. Men de gangene jeg gjør det og har sex etterpå så kommer det en kløe reaksjon. Hjelper og dusje og tørke godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Så squirting er hovedsaklig urin, for det er jo nettopp det jeg ikke finner et ordentlig svar på. Ganske forskjellige meninger om hva det er, selv om innholdet kommer fra urinrøret? Men er vel alltid noen rester som kommer med vesken, og som jeg antageligvis får en reaksjon på... Men er nok noe som irriterer uansett, i og med at Lawyer kan få en reaksjon også. 

Nå har jeg faktisk ikke prøvd å ta en dusj med engang etterpå, så det er forsåvidt en god ide! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Så squirting er hovedsaklig urin, for det er jo nettopp det jeg ikke finner et ordentlig svar på. Ganske forskjellige meninger om hva det er, selv om innholdet kommer fra urinrøret? Men er vel alltid noen rester som kommer med vesken, og som jeg antageligvis får en reaksjon på... Men er nok noe som irriterer uansett, i og med at Lawyer kan få en reaksjon også. 

Nå har jeg faktisk ikke prøvd å ta en dusj med engang etterpå, så det er forsåvidt en god ide! :)

Du pleier ikke vaske penisen etter sex? :overrasket: 

Eh, hvis du tester ut litt normal hygiene er jeg helt sikker på at det hjelper!

Anonymkode: 40871...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du pleier ikke vaske penisen etter sex? :overrasket: 

Eh, hvis du tester ut litt normal hygiene er jeg helt sikker på at det hjelper!

Anonymkode: 40871...bc4

Det er ikke akkurat nødvendig å løpe i dusjen etter et ordinært samleie, men TS burde som andre nevner vaske seg siden han blir tisset på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...