AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg er ei jente på 20 år og aldri hatt kjæreste. Jeg snakker med en på tinder i det siste og han er veldig pratsom og det liker jeg for det virker som han vil bli kjent med meg. Problemet er bare at jeg ikke vet helt hva jeg synes om han. Jeg klarer ikke bestemme meg for om han er kjekk eller ikke. Det er jo personligheten som betyr mest, men dere skjønner. Vi startet med å chatte på fredag så har jo ikke snakket med hverandre så lenge, men vi begynner å bli småkjent med hverandre. Han vil gå tur med meg en dag for vi begge liker å være ute. Når det kommer til det og møte folk fra nett så er jeg kjempe usikker. Hvordan tørr dere det??? Hva er lurt å gjøre på første møte?? Jeg er helt ny på dette date greiene. Hva snakker man om? Anonymkode: b1814...706
ajarRun Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Kjempelurt å bli med en fremmed inn i skogen helt alene. Foreslå at han kjører deg dit i hans bil og at det er så langt unna sivilisasjonen at ingen kan høre deg skrike... Hvis du har en dårlig magefølelse, møt han på en offentlig plass, gjerne et kjøpesenter eller noe. Da er det folk rundt så slipper du å bli kidnappet eller voldtatt. Da får du også et inntrykk av han som person. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Å gå en tur på en tursti der det er masse folk synes jeg er veldig greit på første møte. Har god erfaring med dette. Helst på dagtid menst det fortsatt er lyst Det er ofte lettere å snakke mens man går og ikke sitter å stirrer hverandre i øynene hele tiden. Også hvis det skulle bli litt pinlig stillhet kan man kommentere noe fra omgivelsene. Men jeg kan ikke poengtere nok at det bør være en populær tursti hvor det er masse folk, og helst mens det er lyst. Anonymkode: 11236...126 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Kjempelurt å bli med en fremmed inn i skogen helt alene. Foreslå at han kjører deg dit i hans bil og at det er så langt unna sivilisasjonen at ingen kan høre deg skrike... Hvis du har en dårlig magefølelse, møt han på en offentlig plass, gjerne et kjøpesenter eller noe. Da er det folk rundt så slipper du å bli kidnappet eller voldtatt. Da får du også et inntrykk av han som person. Jeg skal ikke møte han et sted der vi to er helt alene. Jeg er ikke dum. Jeg kommer til og foreslå å ta en kaffekopp i Oslo kanskje, selvfølgelig der det er mennesker Anonymkode: b1814...706
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke møte han et sted der vi to er helt alene. Jeg er ikke dum. Jeg kommer til og foreslå å ta en kaffekopp i Oslo kanskje, selvfølgelig der det er mennesker Anonymkode: b1814...706 TS Anonymkode: b1814...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå