AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg spurte dama mi om analsex. Hun var streng og bastant. Sa det ikke var aktuelt at jeg fikk komme nær rumpehullet hennes med penisen min. Og la til at da måtte i så fall jeg også kjenne hvordan det var å få stukket noe opp i ræva. Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? Anonymkode: 902ec...097 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Nei. Du ville jo ha noe i rumpa. Anonymkode: 6bfe5...b7e 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Kan du ikke spørre om å få slikke rumpa hennes da? Da slipper hun å bekymre seg for smerter og du får smake på guds gave til menneskeheten. Og så få du håpe at hun ikke kniper så hardt at du ikke klarer å stikke tunga litt på innsiden. Det er der den virkelige lykken ligger. Anonymkode: 9fee4...cdb 4
cmd Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? hehe... la henne bruke strape-on eller dildo på deg... og du knuller henne i anal... like mye smerter for begge
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke spørre om å få slikke rumpa hennes da? Da slipper hun å bekymre seg for smerter og du får smake på guds gave til menneskeheten. Og så få du håpe at hun ikke kniper så hardt at du ikke klarer å stikke tunga litt på innsiden. Det er der den virkelige lykken ligger. Anonymkode: 9fee4...cdb OMG marry me Anonymkode: df2a0...a73 1
Gjest Coolaid Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte dama mi om analsex. Hun var streng og bastant. Sa det ikke var aktuelt at jeg fikk komme nær rumpehullet hennes med penisen min. Og la til at da måtte i så fall jeg også kjenne hvordan det var å få stukket noe opp i ræva. Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? Anonymkode: 902ec...097 Hun sa først nei og så ja, for så å si nei.... Kanskje hun har lært til en annen gang? Dårlig stil men jeg mener at hun ikke burde tilby noe hun ikke kan holde. Hun bør uansett ikke si ja fordi dette er noe hun tydeligvis ikke ønsker. Hennes nye kallenavn blir herved "vinglerumpe"....
Gjest O.G. Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte dama mi om analsex. Hun var streng og bastant. Sa det ikke var aktuelt at jeg fikk komme nær rumpehullet hennes med penisen min. Og la til at da måtte i så fall jeg også kjenne hvordan det var å få stukket noe opp i ræva. Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? Anonymkode: 902ec...097 Ja egentlig, men jeg har en beltepenis jeg kan sende bortover, be henne om å smekke den på seg og pule deg i ræva med den. Kanskje vil du like det også, erfaring viser at den treffer prostata og gir menn den heftigste orgasme(r).
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #8 Skrevet 15. januar 2017 Det ble altså ikke gjennomført på deg før hun gikk tilbake på det. Nei da er det ikke urimelig. Anonymkode: 0631c...f12 6
Gjest Cyrus Skrevet 15. januar 2017 #9 Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke spørre om å få slikke rumpa hennes da? Da slipper hun å bekymre seg for smerter og du får smake på guds gave til menneskeheten. Og så få du håpe at hun ikke kniper så hardt at du ikke klarer å stikke tunga litt på innsiden. Det er der den virkelige lykken ligger. Anonymkode: 9fee4...cdb I'm in love.
Gjest OxBall Skrevet 15. januar 2017 #10 Skrevet 15. januar 2017 Hun trodde ikke du ville si ja til å la deg pules i rompa. Kanskje hun ikke liker tanken på du er villig til å la deg pules. Det er en kort vei fra en finger til dildo, strap-on og videre til ekte penis
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #11 Skrevet 15. januar 2017 Dropp henne og skaff deg en gutt! Anonymkode: bf20b...e63 2
VeronicaSelina Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte dama mi om analsex. Hun var streng og bastant. Sa det ikke var aktuelt at jeg fikk komme nær rumpehullet hennes med penisen min. Og la til at da måtte i så fall jeg også kjenne hvordan det var å få stukket noe opp i ræva. Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? Anonymkode: 902ec...097 Hun synes kanskje det var ekkelt? . Men dersom begge to ønsker analsex . . Ikke mas om det.. begge må ville det... men dersom hun ønsker så er det sikkert bra å bruke vaselin
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 Hun står ikke for sine ord. RØDT FLAGG. Anonymkode: 474ba...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #14 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.1.2017 den 13.03): Jeg spurte dama mi om analsex. Hun var streng og bastant. Sa det ikke var aktuelt at jeg fikk komme nær rumpehullet hennes med penisen min. Og la til at da måtte i så fall jeg også kjenne hvordan det var å få stukket noe opp i ræva. Hun trodde nok ikke jeg kom til å si ja til det og temaet ville ligge dødt. Men jeg sa JA, det skulle hun gjerne få gjøre. Men da gikk hun tilbake på det hun sa.. Er ikke dette urimelig??? Anonymkode: 902ec...097 Nei. Kona di regnet ikke med du var homse. Nå er du avslørt og hun vil aldri tenne skikkelig på deg mer. Anonymkode: 33c0b...478 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #15 Skrevet 3. januar 2022 Ikke dra opp gamle tråder og vonde sår. Både TS og dama har dessverre dødd av analprolaps. Anonymkode: ee32a...b62 3
Elaine Marley Skrevet 3. januar 2022 #16 Skrevet 3. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
SlemUlv Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun står ikke for sine ord. RØDT FLAGG. Anonymkode: 474ba...1e3 Så bra at man alltid har lov å forandre mening. Alle har lov å forandre mening 1
SlemUlv Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Kona di regnet ikke med du var homse. Nå er du avslørt og hun vil aldri tenne skikkelig på deg mer. Anonymkode: 33c0b...478 Man er ikke homofil, bare fordi man vil ha analsex. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 Vi får tro det har løst seg etter fire år. Anonymkode: f0128...ffd 1
strynejenta Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 cmd skrev (På 15.1.2017 den 13.17): hehe... la henne bruke strape-on eller dildo på deg... og du knuller henne i anal... like mye smerter for begge Ikke hvis de gjør det riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå