Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har lagt merke til at guttene/mennene stirrer på deg imens du trener? hehe

ikke noe problem for meg, men lurte egt litt på hvorfor dere stirrer og hva dere tenker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potensielle muligheter: 

- Du innbiller deg ting. Mange får litt "sauestirr" når de trener. 

- Du er deilig. 

- Du er stygg. 

- Du trener på en rar måte. 

- Du trener feil. 

- Du trener på en utpreget bra måte. 

- Du stirrer på dem (se første punkt). 

- Du har gjennomsiktig tights. 

- Du kler deg utfordrende. 

og så videre, og så videre. Er vel like mange forklaringer som det er folk som stirrer. Er ikke noe å henge seg opp i, med mindre det plager deg, da, i så fall må du nesten si fra enten til de som stirrer eller til personalet på senteret. 

Anonymkode: 59523...661

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, elinoooor skrev:

Er det flere enn meg som har lagt merke til at guttene/mennene stirrer på deg imens du trener? hehe

ikke noe problem for meg, men lurte egt litt på hvorfor dere stirrer og hva dere tenker.

Jeg er gutt og prøver så godt jeg kan å ikke stirre på damene i treningsstudio.

Men...sitter jeg rett foran en pen jente som bruker denne maskinen...så må jeg innrømme jeg kikker litt ekstra på fitta hennes..hipadductor.jpg

Anonymkode: 6776d...497

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, elinoooor skrev:

Fordi gutta elsker "leppebukser", dvs disse trange treningstightsene dere absolutt skal bruke. Disse som holder inne flesket og løfter rumpa... og gir dere kameltå i skrittet. Gutta elsker disse tightsene!

Og har dere pupper, elsker de når de dingler når dere løper på tredemølla.

Anonymkode: a6470...166

Skrevet

Er så koselig å vite at menn kun ser på oss som et seksuelt objekt. Det får oss til å føle oss så bra...

...not. 

(Ja hyggelig at min kjæreste tenner på meg, men det er forbeholdt han) 

Anonymkode: bb9a0...730

Skrevet

jeg elsker å stirre på kvinner som tar knebøy siden tightsten de har på seg strekker seg ut i den grad at man ser alle godsakene

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så koselig å vite at menn kun ser på oss som et seksuelt objekt. Det får oss til å føle oss så bra...

...not. 

(Ja hyggelig at min kjæreste tenner på meg, men det er forbeholdt han) 

Anonymkode: bb9a0...730

Jeg liker ar samboeren min tenner på meg, og for all del det er bare han som får røre. Men det å høre at en mann tenner på deg gjør under for selvtilliten. Liker at menn gir meg et ekstra blikk på trening jeg. De kjenner meg jo ikke, så hvorfor skulle de ikke seksualisere meg (om de finner meg attraktiv)? De vet jo ingenting om personligheten min. 

Personlig liker jeg best at de sjekker ut rumpa en ekstra gang. Altså ikke konstant stirring, det er creepy, men et ekstra blikk er bare hyggelig. Jeg vil jo være attraktiv, også for andre enn samboeren. Det gjør noe med hele selvfølelsen.

Skrevet
21 timer siden, WubWub skrev:

jeg elsker å stirre på kvinner som tar knebøy siden tightsten de har på seg strekker seg ut i den grad at man ser alle godsakene

"ser alle godsakene?" folk har da på seg truse kjære deg. 

Anonymkode: c765c...28f

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"ser alle godsakene?" folk har da på seg truse kjære deg. 

Har du sett hvordan det ser ut når en tights strekker seg under belastning og man bare har string under?

Endret av WubWub
Skrevet
På 15.1.2017 den 12.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er gutt og prøver så godt jeg kan å ikke stirre på damene i treningsstudio.

Men...sitter jeg rett foran en pen jente som bruker denne maskinen...så må jeg innrømme jeg kikker litt ekstra på fitta hennes..hipadductor.jpg

Anonymkode: 6776d...497

Motbydelig du er. 

Skrevet
22 timer siden, WubWub skrev:

Hadde ikke du en tråd som sa at alle menn er ekle perverse griser og kun så på kvinner som et sex objekt? Så kommer du her med det der hehe med dette motsier du jo deg til alle trådene dine

Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Har du sett hvordan det ser ut når en tights strekker seg under belastning og man bare har string under?

Jeg stirrer ikke folk i rumpa når de trener fordi det er ufint, men du ser da uansett ikke kjønnsorganer så lenge man har undertøy, uansett om det er string eller ikke personen har på seg. Det er vel fantasien din som spiller deg et lite puss her ;) Og så bør du passe deg med stirring, for du kan bli kasta ut av treningssenteret. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stirrer ikke folk i rumpa når de trener fordi det er ufint, men du ser da uansett ikke kjønnsorganer så lenge man har undertøy, uansett om det er string eller ikke personen har på seg. Det er vel fantasien din som spiller deg et lite puss her ;) Og så bør du passe deg med stirring, for du kan bli kasta ut av treningssenteret. 

Tviler på at man blir kastet ut av å sende noen et par blikk. Det er vanlig at folk ser på hverandre når man er ute i det offentlige. 

Endret av WubWub
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Tviler på at man blir kastet ut av å sende noen et par blikk. Det er vanlig at folk ser på hverandre når man er ute i det offentlige. 

Du sa du stirrer på folk som tar knebøy. Du må bestemme deg om du stirrer eller om du sender et par blikk eller om du ser på noen bare en gang eller hva det er du gjør, for det blir for dumt når jeg sier at du kan bli kasta ut med sånn oppførsel at du svarer "jeg sender bare et par blikk!" liksom.. Helt umulig å svare deg da når du bytter mening for hvert innlegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...