AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Jeg skal på min første date i morgen med en jeg har møtt igjennom en felles venninne, lurer på om noen har noen tips til ting jeg burde gjøre og ikke? Anonymkode: a68d4...0e9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på min første date i morgen med en jeg har møtt igjennom en felles venninne, lurer på om noen har noen tips til ting jeg burde gjøre og ikke? Anonymkode: a68d4...0e9 Ikke fortell om alle problemene, det gjør mange å det er helt hull i hodet. Ellers hver deg selv, tenk realistisk, men du må alikevell ha en positiv holdning. Alt er forutsbestemt av gudene Thor, Odin og Frøya uansett Anonymkode: b3edd...068
Den mystiske Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Mitt beste tips er å være deg selv og ærlig. "Tryller" du opp en fiksjon du ikke kan leve opp til, så blir skuffelsen desto større for han/potensiell partner. Vedkommende finner ut av opplegget før eller siden. Samt selvfølgelighetene om renslighet, og vurder hvordan du vil kle deg. Eksempelvis for stor utringning samt miniskjørt kan gi "feil" signaler. Snuser/røyker du, så ikke forsøk å skjul det fordi du har et nikotinbehov. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå