Gå til innhold

Har ei "venninne" som er keen på samboeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke truet, jeg bare lurer på hva hun tror 😜

F.eks vi møtes for å shoppe så snakker hun masse om han og lurer på hva han gjør, nei han var opptatt i dag svarer jeg. Annen gang får jeg snap av henne med noe mat så sier jeg at det skulle typen ha i dag og. Da var hun opptatt av hvem av oss som laget den maten. Nei jeg er ikke så glad i det så det laget han til seg selv mens jeg spiser noe annet. 

Så inviterte jeg henne med ut, hun hørtes veldig positiv ut. Så etter hvert så, "ja typen din er med han eller?" Nei noen ganger syns vi det er ok å dra ut hver for oss. Da var hun ikke så keen på å bli med ut lengre.

Før jul handlet han hos henne. Hun nevnte ingenting om dette da vi møttes så jeg sier tilslutt "ja han var så sein med å handle til bestemoren sin så sendte han til den butikken for der må han jo finne noe." Da stammet ut og "jo ja hun så han vel" ennå jeg vet at de prata sammen mer enn det, hehe. 

Så fortalte hun meg da at hun hadde møtt typen og broren på konsert og at hun prøvde å prate mest mulig med typen. Men at hun merket godt at han var opptatt. 

Dette er ei jente jeg ble kjent med fordi hun datet broren hans. Og utenom hennes enorme interesse for typen min så syns jeg hun er hyggelig og morsom. 

Da hun datet broren hans sa hun til meg at det var føere dater hun ble med på fordi hun hadde inntrykk av at typen min kom til å være der. Hun prøvde også å endre brorens stil og sveis for å få han mer lik typen.

Men skjønner ikke helt med at hun helst vil være rundt han eller meg (dama hans) det må jo være veldig ubehagelig? Eller om hun er en sånn som tror hun kan få hak selv om han er i forhold?

Anonymkode: 04ee7...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo ganske uskyldig ut. Å prate mye om en person, og oppsøke steder vedkommende er, er ganske vanlig når man er betatt. Jeg tror ikke akkurat at hun prøver å ta denne mannen fra deg. Da ville hun nok ha valgt en litt annen strategi. 

Jeg ville nok ha kuttet ned å prate om han med henne, og helst møte henne uten kjæresten din. 

Anonymkode: ba0e2...4d6

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ganske uskyldig ut. Å prate mye om en person, og oppsøke steder vedkommende er, er ganske vanlig når man er betatt.

Helt ulogisk det du skriver her. Hun er uskyldig, men er betatt av han? Du skjønner at det er en gigantisk selvmotsigelse??

Anonymkode: 4d9dc...e59

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ulogisk det du skriver her. Hun er uskyldig, men er betatt av han? Du skjønner at det er en gigantisk selvmotsigelse??

Lær deg å lese. 

• Liker 1
Skrevet

Kort oppsummert, så spør hun mye om han, forteller deg ikke om det når de har snakket sammen, og viser generelt interesse for hva han gjør.

Hadde det vært min venninne som oppførte seg sånn mot min kjæreste, så hadde jeg spurt rett ut om hun er interessert i han, og i så fall hintet kraftig fram at det må slutte hvis vennskapet skal bestå.

• Liker 2
Skrevet

Somdu selv skriver en "venninne" i gåsøynetegn. Er vel ingen venninne det? Ihvertfall ikke for deg. Hvorfor gidde invitere henne og prøve. Dropp henne. Finn noen som vil være sammen med deg. 

Skrevet
9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Kort oppsummert, så spør hun mye om han, forteller deg ikke om det når de har snakket sammen, og viser generelt interesse for hva han gjør.

Hadde det vært min venninne som oppførte seg sånn mot min kjæreste, så hadde jeg spurt rett ut om hun er interessert i han, og i så fall hintet kraftig fram at det må slutte hvis vennskapet skal bestå.

Hun sa hun hadde vært forelsket i han siden tidlig ungdomskolen. Bare det at verken jeg er typen visste at hun fantes før i sommer. Hun har fortalt meg at hun liker kroppen hans, håret, stilen, etc. Så jeg vet jo at hun har de følelsene. Jeg bare tenker at om det hadde vært meg så hadde ikke jeg hengt med dama og hvert fall ikke prøvd å få være mest mulig med han. Da hadde jeg jo holdt meg på avstand.

Skrevet
6 minutter siden, Joia skrev:

Somdu selv skriver en "venninne" i gåsøynetegn. Er vel ingen venninne det? Ihvertfall ikke for deg. Hvorfor gidde invitere henne og prøve. Dropp henne. Finn noen som vil være sammen med deg. 

Sier sånn fordi jeg møtte henne i sommer og med alt dette vet jeg ikke hvor jeg har henne.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lær deg å lese. 

Du dummet deg ut, i stedet for å male deg inn i et hjørne du aldri kommer ut av, så burde du legge deg flat. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun vil ha kontakt med fyren din for å fritte ham ut om brorens privatliv?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa hun hadde vært forelsket i han siden tidlig ungdomskolen. Bare det at verken jeg er typen visste at hun fantes før i sommer. Hun har fortalt meg at hun liker kroppen hans, håret, stilen, etc. Så jeg vet jo at hun har de følelsene. Jeg bare tenker at om det hadde vært meg så hadde ikke jeg hengt med dama og hvert fall ikke prøvd å få være mest mulig med han. Da hadde jeg jo holdt meg på avstand.

Bare vent....menn er menn. 

Anonymkode: 5cb73...5a0

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dummet deg ut, i stedet for å male deg inn i et hjørne du aldri kommer ut av, så burde du legge deg flat. 

Hvor hjernedød går det an å bli? Det er åpenbart at jeg siktet til handlingene hennes som uskyldige. 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, O.G. skrev:

Kanskje hun vil ha kontakt med fyren din for å fritte ham ut om brorens privatliv?

Neida, hun hadde null følelser for broren. Hun datet broren for å se typen oftere.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent....menn er menn. 

Anonymkode: 5cb73...5a0

Hehe. Takk for deg

Hva i mitt innlegg skrives det om samboers syn på henne?

Gjest Jessica
Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Takk for deg

Hva i mitt innlegg skrives det om samboers syn på henne?

Hun høres betatt ut ja. Litt sjarmerende, men kanskje litt upraktisk hvis du føler dere er to om å like han 😜 Hadde en slik bekjent. Sluttet å henge med henne etter at hun ble helt rød og svett hver gang hun traff mannen min. Også måtte hun alltid fortelle alt det de hadde tilfelles og at det var rart at hun og han var mer like enn meg og han.

Hun sa også at han var akkurat hennes type og må ha en slik far til sin sønn. Kontaktet han bak ryggen min for å høre om tips og diverse :fnise:

Mannen min kjente ikke henne og syns det hele var ubehagelig så da bestemte jeg meg for å slakke ned på kontakt. Annet enn at hun liker og kommenterer alt det han gjør og ingenting av det jeg gjør så syns jeg at hun skal få lov til å være betatt.  Hun er jo ikke blind og han er en fin og flott mann 😉

Endret av Jessica
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, hun hadde null følelser for broren. Hun datet broren for å se typen oftere.

Og likevel har du kontakt med henne..... :daane:

Skrevet
2 timer siden, Jessica skrev:

Hun høres betatt ut ja. Litt sjarmerende, men kanskje litt upraktisk hvis du føler dere er to om å like han 😜 Hadde en slik bekjent. Sluttet å henge med henne etter at hun ble helt rød og svett hver gang hun traff mannen min. Også måtte hun alltid fortelle alt det de hadde tilfelles og at det var rart at hun og han var mer like enn meg og han.

Hun sa også at han var akkurat hennes type og må ha en slik far til sin sønn. Kontaktet han bak ryggen min for å høre om tips og diverse :fnise:

Mannen min kjente ikke henne og syns det hele var ubehagelig så da bestemte jeg meg for å slakke ned på kontakt. Annet enn at hun liker og kommenterer alt det han gjør og ingenting av det jeg gjør så syns jeg at hun skal få lov til å være betatt.  Hun er jo ikke blind og han er en fin og flott mann 😉

Jeg ser jo litt humor i det, men det er jo slik man holdt på om man var betatt på ungdomskolen føler jeg da. 

Hun har ikke kontaktet han, vi har jp pratet litt om det for vi syns at det her er rart/morro. Prøver å ikke gjøre narr av henne, som sagt så er det slik oppførsel man har på ungdomskolen.

Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Og likevel har du kontakt med henne..... :daane:

Joda, hun er jo hyggelig ellers. Har kun møtt henne 2 ganger da.

Skrevet

Kutt henne helt ut. Finn deg venner som ikke ønsker å ta noe(n) fra deg. For det hadde hun her gjort om hun hadde hatt muligheten. 

Anonymkode: dfca0...493

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt henne helt ut. Finn deg venner som ikke ønsker å ta noe(n) fra deg. For det hadde hun her gjort om hun hadde hatt muligheten. 

Anonymkode: dfca0...493

Tror du det altså? At hun vil prøve å få han? Skulle likt å se henne prøve 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...